2007年5月22日 星期二

去玩先黎落雨.....釣墨魚

勁期待的18號,終於黎啦! 因為這天是教師培訓日,所有老師都去了深圳作交流.學生又不用返
呵呵!!我地就勁free 啦!!而且今晚仲去釣墨魚添!!正正正

冇老闆係度.員工的確係會放肆,我地成朝係度玩(都有做下野ge).
呢個係我買回來的新玩具(扭蛋),原本係諗住買俾我表弟戴黎玩ga.點知卻成為了我地呢班同事的新玩意.
係咪好攪笑呢.我地個個同事都影咗一張ga. (之後扭多咗兩個款.係$$ 同@@)yeah!


放工出發去釣墨魚.等巴士的時候就開始下大雨
(攪錯呀.放工去玩先黎落雨,個天係咪唔鍾意我呀?)

好彩,去到碼頭都叫停咗陣雨.我地一行16人就上咗呢架船出發啦!!

未到達釣墨魚的海域,我們先來開餐.但係我居然唔記得買野飲,好彩船家好好人.給了我們一支大的蒸餾水
雖然是普通的食物,但味道也很不錯  (有八大盤野食呢)


開始釣了半小時左右,還未有人釣到.大家都有一點失望.船家說因為剛剛下得太大雨.把墨魚都嚇得下了較深水的地方.所以叫我地放魚綫放深些.
不久.我男友釣到了.我企起佢隔離,所以滿心歡喜以為自己也可以很快釣到,但可惜只是我一相情願.

最後是榮榮釣到7條,alice的男友也釣到兩條. 其他人什麼都沒有 (攪錯...)
而alice就釣到連個鈎都唔見咗.如果冇拎上黎睇.真係成晚都冇可能釣到ga.哈哈

 (不過當中有八個人一早已去了開枱攻打四方城)

這兩個人是真的釣到的
榮榮 7條                                                                               alice 男友 2條

其他人包括我只能借條墨魚黎扮下釣到. 唉....好過冇啦

冇幾耐.又再下大雨啦.我自創了新式唔駛俾雨淋釣墨魚法,請看下圖
最重要的技巧是把遮係攞人地ge.唔好用自己那把.咁跌咗下海都唔驚.哈哈!


這是我的好同事.和你們一起真係好開心啊!!

這是那兩位男人所釣的收鑊  

最後變成麻油味胆固醇

之後還去了滿記食糖水,原來有湯丸的湯水係唔可以再另加湯丸的了
榮榮又係食榴槤.....


而係呢d天雨日子.我係船度又跌倒啦!!成個人90度咁跣到坐底咗.
可能我跌得太多.同事們都見怪不怪了.
carmen說我是"一公升眼淚" 命 (即係pk 命啦!)
emily就說我是有特權的.跌倒都唔會俾人覺樣衰.haha


17 則留言:

  1. 哇副眼鏡... 我仲以為你逐一key上去添, 原來係真野戴上去, 又幾過癮喎! 遇到o岩keyo既好同事真係好好好難得的, 好羨慕呀. 你地16個人租船去釣墨魚要洗幾$呀? 我禁大個女都未試過呀.

    回覆刪除
  2. 副眼鏡真係好正呀,你快d扭多兩副,集齊就可以扮五星戰隊喇,haha 我地都快d諗下下次去邊度玩好啦

    回覆刪除
  3. haha!!咁我又未見過點樣90度跣低喎!

    回覆刪除
  4. 真係好開心咁喎!

    回覆刪除
  5. Christina 小魚仔2007年5月23日 晚上10:07

    碧碧 : 真係玩得好開心 Happy Together

    回覆刪除
  6. Fatgarfield 肥加菲2007年5月24日 清晨6:54

    Sounds like so much fun! Is 墨魚 fishing easier or harder than fish-fishing?

    回覆刪除
  7. 妳地玩得好開心喎,我都未釣過墨魚架

    回覆刪除
  8. 釣墨魚,可以食得咩?
    會唔會犯法?

    回覆刪除
  9. 呵呵~ 真係坐言起行book o左喎......

    回覆刪除
  10. 收到! 多謝資料提供!  原來出海最重要問題係湊夠人, 十幾人, 一次過出黎真係有點難哈哈!!!

    回覆刪除
  11.  Hi ! Nice to meet your blog !

    回覆刪除
  12. 遲d我都去釣墨魚

    回覆刪除
  13. 落雨都幾掃興,釣唔到有得食都ok啦

    回覆刪除
  14. 雖然自己搓粉辛苦d, 不過搓得好係好有成功感! 不過...請問pizza麵粉邊度有得買ar? 我都想試試個效果!

    回覆刪除
  15. 成日放假先落雨,唉

    回覆刪除
  16. 好多違禁食物, 食肥人呀

    回覆刪除
  17. 唔緊要啦,玩得開心就得啦!

    回覆刪除