2007年5月30日 星期三

香蕉拖肥芝士蛋糕

這是我第一次做給細佬的生日蛋糕.過去兩年因一些緣故都沒機會做給他
雖然今年我也遲了數天.但佢有得食就得ga la!!

但呢個蛋糕原來太甜了.細細件都仲可以,可惜我媽卻切了差不多1/4個給細佬
我見到佢個樣咁呆.就問他是否不好吃.原來是太甜了.
可能用上黃糖和煉奶做拖肥.煉奶已經有甜味了.下次再整記得要減糖
而天氣太熱,香蕉熟得太快.還來不及想好第二款蛋糕來消滅這些蕉. 它們已經熟到爛要扔了....

未影相便拿了上媽媽屋企,諗住食完飯先影相再切蛋糕
點知掛住教兩兄弟做功課,媽媽便在廚房切了蛋糕兩野.oh.發現時.已經救不回了
唯有借下位影住先

香蕉拖肥芝士蛋糕

 正面被切的樣子.慘不忍睹




 


8 則留言:

  1. 賣相都ok喎

    回覆刪除
  2. 雖然我唔食蕉類製品, 但係上面d cream 唧得好靚啊! 好似好多粒肚臍餅咁!! hehe

    回覆刪除
  3. 雖然對香蕉cake興趣麻麻, 但係講到拖肥同芝士喇喎.... !

    回覆刪除
  4. 妳細佬咪好開心law 真係唔錯呀

    回覆刪除
  5. 你唔講都留意唔到......已經被切 仲有個樣都幾靚仔^^ 你之前同我講 : 整香蕉拖肥芝士蛋糕 仲以為個樣靚極有限~~~~

    回覆刪除
  6. 嘻嘻...睇第一張相時都睇唔出比阿Auntie切咗2嘢架...如果唔係你係爆出黎..都真係幾難睇到呢

    回覆刪除
  7. 雖然甜左D,但心意緊要,香蕉和拖肥的味道配合起來應該很好啊!

    回覆刪除
  8. Christina 小魚仔2007年6月2日 晚上10:01

    拖肥好漏架...不易食太大件 .... 不過未食過不防一試

    回覆刪除