2007年6月2日 星期六

直線

呢排成日都有酷熱天氣警告.下下都超過30度.真係熱死貓

由於碧碧唔係成日係屋企,又好慳唔慳.唔係成日開冷氣.(個廳基本上唔係有朋友黎都唔會開)

啤梨唯有自己諗方法消暑.成日訓係地下度攤長扮puma郁都唔郁 ("身"靜自然涼)

但啤梨唔係你話扮 "飄馬" 就扮到ga.你見到嗎?人地個標誌係有腰ga.凹咗入去的 ,簡直就好似識輕功水上飄咁跳起.
但你都冇.雖然你唔算肥.起碼都叫冇豬腩肉突出黎.
不過就毫冇線條,只係得條直線

大家睇下

不如我幫你開個新牌子叫 "直馬" 算la

啤梨:


12 則留言:

  1. 係呢!呢排天氣熱到屎,好多貓貓都瞓地下...

    回覆刪除
  2. 好攪笑 ..真係好直

    回覆刪除
  3. 哈哈, 真係瞓到好直, 第一幅連條尾都直過人呢

    回覆刪除
  4. 真係直wor! hohohoh!

    回覆刪除
  5. 唔好笑啤梨la~其實佢身型算唔錯! 我嘜豬個肚nam已經dum咗落嚟la~

    回覆刪除
  6. 啤梨好嬲~~
     
    hot~

    回覆刪除
  7. 不如叫花馬!!

    回覆刪除
  8. Christina 小魚仔2007年6月4日 清晨7:14

    Hi !你被我點名玩呢個與眾同樂呀 !! http://hk.myblog.yahoo.com/christinayu-0208/article?mid=12588&prev=-1&next=12569 小魚仔

    回覆刪除
  9. 一入黎睇, 就笑左出黎, 好搞笑 你登突整佢咁架????

    回覆刪除
  10. 你阿啤梨同我阿喜雖然都係三色,但啤梨係有紋嘅,特別好多喎 唔該哂碧碧 ,我都係諗住送俾人 ,同時仲要坐好耐車,睇都係要凍食至啱

    回覆刪除