2007年6月29日 星期五

麻甩 House 成立


 
號  外 


為滿足各女 粉絲的需求. 特地新增麻甩B 一 欄於Blog

並已於 2007年6月27日 成立阿b fans club

 ~麻甩  House~

會員招收中
(會員褔利: 定期收到阿B 新相)



已有會員 : 
肥may (榮譽顧問), 愛麗妹 (會長), 車厘 (義務幹事), miss 簡嘉蕙(頭號會員),
Carmen Tang, Emily, Pat,小魚仔, 鴨仔


會員通訊將不定時推出,密切留意

B 牌經理人


   碧碧按:  其實呢個係我表弟黎ga.下個月就兩歲啦!!
因係佢唔怕人.個個都抱得ga,佢仲好鍾意笑.
所以我  d 同事和朋友都好鍾意佢,
係大家無聊之下就成立咗麻甩house 啦!!
咁點解叫麻甩呢??因為阿b個樣好老積,成個佬咁,所以我地都叫佢麻甩B.




5 則留言:

  1. 你好似打錯左頭號會員個名喎,haha

    回覆刪除
  2. 我會定期黎睇架勒....

    回覆刪除
  3. 我又要入會... 好懷念抱抱佢個感覺啊~

    回覆刪除
  4. Christina 小魚仔2007年7月6日 上午8:14

    I'm Remember (Yeah !!)

    回覆刪除