2007年6月4日 星期一

被tag~第二次~與眾同樂

第二次被tag . 今次是小魚仔呢!


遊 戲 規 則 :

試說明5項你最想要的生日禮物 or 聖誕禮物

和點名10名網友不能有重覆AND順度去他們的Blog留言告訴他們被點名了

我最想收到既生日禮物:

1.  永遠贊助我上烹飪班 (咁我就可以學好多野食了.正)
2.  不同款色的蛋糕模(雖然冇咁多位放.但都係想要)
3. 一個LV手袋  (就係我份人唔好名牌,唔會捨得買,但有人送又冇所謂)
4. 一個旅行 ~ 日本、臺灣、韓國、美國或澳洲(要探森森同美儀) (其實有得去已很開心) 
5 . 一間屋. 哈哈哈!!(一間係天水圍,一間係將軍澳)

1. 點你的人是誰?
小魚仔 ~ http://hk.myblog.yahoo.com/christinayu-0208/profile/profile

2. 你跟他是甚麼關係?
Blogger

3. 寫出你對他的5個好印象?
nice /關心人 / 整野食好叻 / 人緣好/ 開心

 
4. 他對你做過最深刻的事 ... ?
第一次有BLOG友打電話俾我

5. 他跟你說過最深刻的說話?
碧碧,我係小魚仔呀 (電話第一句說話)

6. 如果他變成你的情人,,,你會因為他的那一方面而令你喜歡他呢?
對人好.萬事細心

7. 如果他變成你的敵人...你會因為他的那一方面而令你討厭他呢?
因為佢整蛋糕叻過我,靚過我

8. 現在你最想他對你做的一件事?
再約我整野食

9. 你覺得周圍的人認為你是怎樣的人?
low B. 成日笑.變態

10.自己想成為的理想類型是?
溫柔.得人歡喜

11. 給關心自己、喜歡自己的人大喊一句吧:
勁正呀你地

12. 把這份問卷傳給你最想知道他對你的感覺的10個人
鴨仔 / Chuk Chuk / 夜藍貓豬腦兔 / 老豬 / 卡文 / 瑪姬---兒女私情 /脆脆 / 無常識~愛麗絲 / Stweetcat

我知道有些朋友未必有時間玩.不過都睇下LA


1 則留言: