2007年6月7日 星期四

豆沙梘水粽

兩年前係家政坊學過,今年終於襯星期日得閒"的"起心肝來一次實習

朝早起身浸米, 米要浸2-4小時.
粽葉要淥10分鐘.再用毛巾抺乾淨. 剪頭剪尾
之後米加調味攪勻.豆沙搓成圓形或條狀.(預備材料工作就完成)


包的時候,可能我想包得靚d,所以又拆又包咁.一隻就可能用咗成15分鐘
同埋d葉又好快乾哂.攪到又要浸多次.如果唔係塊葉太脆,又會爛.咁又包唔到的了


不經不覺咁整咗成個下午.已經好累.原想打電話問下媽咪可否用電飯煲來烚粽
點知佢就話我唔叫埋佢一齊包粽 (但我明明記得佢唔識包)
之後,佢都過咗我屋企


一入屋,佢就拿起塊葉包包包.仲話我咁咁咁. (又話咁大個女都未包過,原來咁好玩...)
於是我問佢你唔係唔識包的嗎?  接著佢話今朝睇有線阿蘇學的
之後上為食貓俾咗包一葉粽段短片佢睇.佢又係咁係到包一葉粽.包咗幾十隻.仲老點咗我去洗葉添!!



記得miss話過梘水粽要包得手鬆.而咸肉粽就要實 ,我都有提過媽咪ga.但佢似乎太興奮,唔記得咗了
隻隻都扎到凹咗咁滯.唉!!!

大隻粽是我包的.味道都唔錯ga (其實都唔係好大隻ga咋)
迷你粽是媽咪包的,雖然材料一樣.但就因為太實.口感唔同.仲有一些糯米攝咗入豆沙度.所以會有少少唔熟



份量 : 1斤米/ 1湯匙梘水/ 3湯匙油


米先洗後浸.晾乾. 再下梘水撈勻


烚1小時


最麻煩就係d粽葉.有冇人可以俾d貼士我呀!!


9 則留言:

  1. No. 1 聽講要浸濕d葉先至包得夠貼喎! 好想食呀!

    回覆刪除
  2. 我都想試下包粽呀

    回覆刪除
  3. 你mom識包未好囉, 我媽唔識架. 我麻麻就識. 不過麻麻年紀老了, 成日腳痛, 近年都冇乜包到. 我麻麻識包綠豆同紅豆. 以前一整就整好多. 拎到返屋企, 我媽就唔使煮飯. 今晚食乜?食粽啦! 下午食乜? 食粽啦!

    回覆刪除
  4. 好掂呀, 好正甘呀. 我都想學o下包呀!

    回覆刪除
  5. 想啲糭葉唔會變乾變脆,應一邊包時,一邊讓糭葉繼續浸在水裏,如把它們浸在可放於桌面的膠盤上。我媽咪識包糭,所以我幾歲就開始學包嫁啦!

    回覆刪除
  6. 我包嗰陣就烚完D粽葉, 再月加左小小鹼水嘅凍水浸吓D葉, 咁包左好耐都冇乾喎.

    回覆刪除
  7. 包得好靚喎!!  我LIKE 咸味既糭!不過都係唔好食咁多呀!! 會好滯的!

    回覆刪除
  8. Christina 小魚仔2007年6月18日 清晨6:25

    碧碧 , 你d梘水粽 ~~ 超好味 ( 那天食過後回味無窮) Thank You !! 小魚仔

    回覆刪除