2007年6月30日 星期六

石榴芝士蛋糕 (附食譜)

今個星期係整餅週和破費週.因為一星期得七日.居然有五個朋友就在這星期四天裡頭生日

臨近月尾.慳得就慳. 諗住買車厘子裝飾. 人地就收鋪賣$28磅,我都只係話要半磅.
老闆 : 半磅得十幾粒咋喎!! (少少不滿)
碧碧 : 其實我想要幾粒ga 咋
老闆就冇再出聲了.原來半磅真係得好少.....

原本仲買咗石榴學人地咁放半個係面.但其實超大個囉! 真係驚佢"責" 扁個蛋糕,而且我又勁低能咁覺得頭尾個" 丁" 黑色肉酸.走去切咗去.點知一番轉先發現變成兩邊圓,上下平.真係奇怪到爆.
給榮榮看見仲叫我自己食咗個石榴佢罷啦!!嚇死人

今次整了石榴芝士蛋糕,用的是石榴汁.但行了好幾間超市都找不到. 最後在華潤找到唔知咩牌的
相比之下味道冇平時飲開的咁濃味.但飲落口都ok

點知整完個蛋糕出黎.一d石榴味都冇.不過酸酸地好開胃咁
(因為要慳,原本我地諗住放工前先食蛋糕.等晚飯唔好叫咁多野食喎!!點知仲話個蛋糕開胃添!!真係冇眼睇la)

蛋糕面係咁易放了車厘子和藍梅.但因為返工路途遙遠.d 藍梅變哂桌球.係度轆來轆去. 攪到返學校後要砌番靚. (其實都知痴唔實ga la.有好無聊咁諗過用牙簽吉住. 但....咁個蛋糕咪好多牙簽???

emily 生日.佢正日會去咗旅行.所以提早同佢慶祝
她超愛吃蛋糕.好像我做什麼蛋糕.她都會狂話好吃好吃. 但點解佢都咁瘦ge?? (整多d "嘈"肥佢先)

夜晚,去了大盛 食飯.因為我同carmen唔食生野.所以都唔俾佢地叫刺身.
要食就分單!! haha 生日都唔例外.最多俾你食一件三文魚啦!!

《戀上芝士蛋糕》    8吋份量  (我整的是6吋.把份量除了2)

材料: 
瑪麗餅            100g
溶牛油               50g

餡料:
忌廉芝士           250g
糖                       100g
魚膠片                 10g
檸檬汁               1/4杯
石榴汁               1/2杯
鮮忌廉                  1 杯 (打起)

做法:
1.把餅乾放入溶牛油中, 把餅乾混合物壓在餅模底上,放雪柜備用.
2.忌廉芝士與糖打至輕軟.
3.用小鍋以慢火將魚膠片完全溶解在石榴汁中.然後混入檸檬汁.
4.將混合後的汁液與芝士混合物攪拌至均勻
5.徐徐拌入鮮忌廉.倒入餅底上.冷凍3小時或凝固便成


 


2 則留言: