2007年6月5日 星期二

新玩具

前幾天回家.一入屋媽咪就大聲咁話我買咗份禮物俾啤梨呀!!仲叫兩兄弟拎俾我睇

我一見到仲以為拎錯.咁大盒ge.咩黎ga???
原來全盒都係玩具呀!!
媽咪話講完價之後只需要50蚊咋!! (全部加埋有成15件咁多 ga)

拎咗三個出黎俾佢地兩個試下先.但點知只係玩其中一款
有彩繩包著的.牠們望都冇望.有羽毛的一個也只是撥了一下(但反而我表弟阿b睇中咗,仲放入自己個袋度)
最後佢地只係玩好似釣魚那一款

啤梨成日都玩到訓哂身

難得含蓄的豆豆也肯玩(仲鬼拿咁大力)

呢一支是之前買的玩具.一支已經要$20了. (又只係得啤梨肯玩).我一隊埋豆豆度.佢就立刻走咗去

其實我發覺屋企太多貓玩具.周圍都係佢地d野.又磨爪板,又床仔,又芝士.一屋都係波波(不過多數係哂梳化底) 加上其他玩具. 行路真係好似障礙賽咁.

我係屋企都係要小心d行.唔係等陣又pk....

 

後記:我媽媽說是在元朗 朗屏西鐵站 後邊的俊賢坊(那兒有一間工聯會的) 的一間夜冷店買的
原價$60.有些拆開了來買,但因為是夜冷店.數量不多.唔知仲有冇貨了
不過那間鋪頭都幾得意ga. 有很多野買,不過就睇下你啱唔啱駛
如果行開都可以入去睇下 (我記得佢隔離鋪頭是買雞的)


14 則留言:

  1. 請問喺邊度有得賣??

    回覆刪除
  2. 盒玩具好豪呀!十足 D 化妝品禮盒咁

    回覆刪除
  3. 嘩... 咁抵o既? o係邊度買o架?

    回覆刪除
  4. D猫猫玩玩具個樣好得意啊

    回覆刪除
  5. 好抵喎,係邊度買ga?

    回覆刪除
  6. 做貓貓真係好!

    回覆刪除
  7. 係啦係啦. 係邊度有得買呀?

    回覆刪除
  8. 我打算今個星期日去元朗逛逛!聽聞好多寵物用品都好平㗎!

    回覆刪除
  9. $50.- 真係好抵!!

    回覆刪除
  10. 真係好多野玩喎, 玩唔玩得晒架...

    回覆刪除
  11. $50 ......好平..... 不過............咁遠 我個仔都好多玩具............全放在箱內........成個真細路呵.  

    回覆刪除
  12. 呢盒玩具咩都齊,抵

    回覆刪除
  13. oh 依盒玩具好齊全喎

    回覆刪除