2007年6月27日 星期三

朱古力麻糬波波 (附食譜)

我好鍾意食A 1的麻糬波波ga.尤其係朱古力味.基本上係經過襯都忍不住要買來吃
但都唔平law,好似都成$15 得5粒咋.
一路都想,如果自已都可整到就好la



之前就咁係網上search 食譜又search唔到喎!!直至5月頭係書局度見到呢本"麻糬麵包私藏秘方"
諗都唔諗就買咗.但點知一些材料個名連聽都未聽過, 都唔知係邊度買.

之後係
小魚仔個blog度見度話rare cake有得賣 麻糬預拌粉.  後來又係元朗樂培有一包叫麻糬粉
我兩間都各買咗一包,等我可以比較下有冇分別

今次用了rarecake那包先

做出來都好好味呀.我仲加重咗可可粉的份糧.勁濃朱古力味
但口感就比較軟, 摸落去有d似綿花糖咁 添!!



後來問番小魚仔,佢話可以試番佢個blog的食譜,整完出黎係外脆內軟ge.

可能每一隻粉都有不同的配方,所以出來效果便不同.
但最重要的.....是好味就得了
今次呢個波波即日沽清.食慢d真係自已都冇得食呀!!




我唧得比較大粒.諗住一盤整哂.個食譜話可以整到20個,我就整得14個


"麻糬麵包私藏秘方" 食譜    (連埋焗30分鐘就攪點啦!! 好快有得食!!)


材料:
麻糬預拌粉                100g
可可粉                              2g (但我下咗4g)
全蛋                                17g
白油 (固體油)               26g
牛奶                              117g
砂糖                                   7g
入爐朱古力粒                40g (都幾多下!!)

做法:
1.將麻糬預拌粉與可可粉過篩備用
2.將所有材料 (除朱古力粒以外) 放入攪拌缸中, 用打蛋器拌勻
3.將朱古力粒加入(2) 中,以刮刀攪拌均勻
4.將(3) 的麵糊裝入唧袋中,在烤盤上擠出小圓形麵糰
5.將(4) 放入烤箱,以 190C, 焗約15分鐘即可.


順便問下,有冇人知香港有冇得賣一隻叫「粿加蕉」ge野.又係用黎整麻糬包ga!!
都唔知係咩黎???


6 則留言:

  1. 正喎, 我都好鍾意食麻糬波波架

    回覆刪除
  2. 嘩! 你好叻呀! 我都係A1的Fans. Like Cheese and chocolate taste.  

    回覆刪除
  3. 嘻...我平時去山崎買架...$10有7個..都有朱古力味架 不過依家自己整...鍾意食幾多就幾多...

    回覆刪除
  4. 我like 芝士味only..未食過chocolate taste..唔知芝士味點整呢??

    回覆刪除