2007年6月22日 星期五

楓糖布甸蛋糕

星期三 (20/6)和小魚仔蔡師奶及ivy 去咗Rare cake 度學呢個楓糖布甸蛋糕
(我男友每次都聽錯咗瘋狂布甸蛋糕)



因為自已好鍾意食楓糖的味道.所以特地叫小魚仔幫我叫師傅開的
(其實12月時已經想學,不過......個個月都等不到有呢個班嘅出現)

今次呢堂有成9個人.而且學到好夜(差不多10:30)才下堂呢!!
但其實落手做的時間唔算好多,但等的時間就差不多等咗成個鐘.因為要等焗蛋糕出爐,又要等個蛋糕雪得夠凍先可再放入布甸的蛋糕模中.
好彩我地有四個人,係呢個
的過程,我地可以傾計打發時間(瘋狂一下). 
如果得我一個人學,都唔知會唔會頭頂生菇添呀??

咪睇個蛋糕毫冇裝飾,便以為好容易,其實都有難度ga!!因為甩模要非常小心.
如果唔係表層和蛋糕底邊的布甸便好易爛
(係咪望落去都覺得好滑咁呢??)
真係好好味,好啱我心水啊!!          

其實布甸唔係好多ga咋.只係輕輕咁包住個蛋糕,而最面層的深啡色其實係超薄的咖啡果凍.內裡則是很香的五穀雪芳蛋糕. 個布甸真係好

滑滑滑滑滑滑滑
師傅話可以將個內餡變做日式芝士蛋糕都得ga. 那就變成楓糖布甸芝士蛋糕

唔知會唔會有機會再整呢!!
因為想整番圓形的話,便要買多一個密封的圓形蛋糕模(我家中大部份的模都可以甩底)

但已經有好多工具啦!! 而且個模又只是圓形 (其他形狀都話呀) 買唔買好呢???
真係要諗清楚

最多將布甸和蛋糕分開整分開食啦!!


沒有留言:

張貼留言