2007年6月4日 星期一

香蕉曲奇 (附食譜)

星期五整呢個曲奇.由於掛住睇溏沁風暴大結局.我量材料都用咗半個鐘......


(基本上係買廣告時間先走去量,一做劇集就坐咗係梳化)
而呢個香蕉曲奇唔係用香油整ga.真係扔咗半隻蕉下去的
不過亦可能因為咁.所以呢隻曲奇不算很脆,有少少淋.(焗完摸上去都脆,但半小時後已經淋咗)

黑色一點點的是罌粟子.也用上了全麥粉.食落有d似消化餅的味道
牛油唔算多.冇咁肥.yeah

原本可以沾上朱古力.但天氣咁熱,我費事拎番學校請同事食的時候.D朱古力又溶哂
攪到污糟糟,所以慳咗呢個步驟
Alice話呢個餅也可叫通便曲奇.因為有真香蕉.全麥粉 呢d通便野喎!!


而個餅樣呢!!都有d似 ge.因為我懶得唧.求其一條過就算!! 呵呵 (低級趣味)

食譜 《日式曲奇》

材料:
牛油                        80g
糖                            40g
蛋黃                         1 隻
熟香蕉                    半隻
罌粟子                    2茶匙
全麥粉                    30g
低筋麵粉                80g
梳打粉                    1/4 茶匙

做法:
1.牛油放在室溫中至軟化,與糖打至鬆軟變白,加入蛋液拌勻
2.將己熟的香蕉壓成泥,加入(1.)中,再加入罌粟子拌勻
3.把低筋麵粉、全麥粉和梳打粉篩勻,拌入(2.)中,搓成粉糰.
4.把粉糰放唧袋內,唧出喜歡的形狀於己墊牛油紙的焗盤上.
5.把焗盤放焗爐上,用160C焗15-20分鐘
6.曲奇涼凍後,可沾上朱古力溶液


5 則留言:

  1. 睇落去就唔錯~唔知食落去會係點呢?

    回覆刪除
  2. 通便餅餅... 似乎唔好整長型會好d ...

    回覆刪除
  3. 我好鐘意食蕉架,又可以試下喎

    回覆刪除
  4. 真係好似...好似....

    回覆刪除
  5. 我都跟呢個食譜整左吖~
    [版主回覆11/05/2010 00:13:00]呵呵. 頭先click 去你度睇咗

    回覆刪除