2007年6月19日 星期二

端午節,粽多多,你一個時我一個

上星期日(10/6)約咗小魚仔   及她的朋友ivyjennie一齊包粽賀端陽
由於冇時間及要執相的原固,所以隔咗成個禮拜先寫呢篇blog.因為今天就係端午節了.冇理由節日過咗都未寫ga.

很感謝小魚仔 ivy於星期六做了 超級多多多的預備工夫.(又要浸葉,洗葉,浸豆又浸米.洗咸蛋.出動哂屋企所有器皿咁滯).

.
所以星期日先可以咁順利快快趣趣/ 樂樂 咁包粽!!

由於我地又包咸粽又包甜粽.各式各樣的給合加加埋埋有成8款咁多呀!!

包括蓮茸/豆沙梘水粽、傳統咸肉粽、紅豆咸肉粽、紫米咸肉粽、紅豆豆沙粽、紫米豆沙粽、五彩紅豆粽、香甜南瓜粽 ,好似係咁多呢.不過有些又加咗桂花,有些又加咗糙米

真係超多材料呀!!睇下只係d材料又幾鼎盛就知
只係咸蛋已經30隻, 粽葉則是用個bb沖涼盤裝住咁多!!

好攪笑地.因為預早了一晚浸豆,d 綠豆第二居然已經發芽. 真係

變變變生命力呢!!
還有ivy的朋友jennie示範用線 界開個咸蛋王.因為用刀切會黏住喎!!  (又學多樣野啦!)

雖然小魚仔份人非常好.但我今日就發現佢背後 的一面!!
話說我包第一隻咸肉粽已經到綁結的階段.點知用力一抆條咸水草斷咗,攪到成隻粽飛咗落地,仲散鬼埋.
我都唔好意思ga la,(知道自已論盡) 拿拿聲抺番乾淨及將隻爛粽放咗係個垃圾袋度.
點知後來我唔知去咗廁所呀定係去攞野,番出黎就見到佢地俾部相機我睇 (下圖)

真係好衰ga. 人地d 醜野忘記咗佢咪算law.仲要案件重現咁影張相要我記住.真係唔得呀!!

最後我地全部加埋包咗百幾隻粽.我都分到好多隻.食咗成個星期先食完
睇下成座山咁多.  

( 仲見到啤梨唔知係度望咩??)

拆開咗幾隻黎影相.亦成為當天的lunch.真係好飽.好好味 (好彩我地包得細細隻,唔係實肥死)




各款粽粽除了有外表,還有內涵.絕對可以去參加港姐



還有無聊照片兩張. 我係度幫d粽扮兔仔及 大細粽互比併 (我就係鍾意無聊.哈哈)





相片提供: 小魚仔()   後期製作 : 碧碧 (懶醒)



8 則留言:

  1. Christina 小魚仔2007年6月19日 上午8:12

    小豬碧碧 ~ 點解我睇晤珍d相

    回覆刪除
  2. 哇~好勁呀你地 4個人包左百幾隻糉 好似好好味咁呀 我今年新愛上左一隻叫"桂花紅豆糉" 係甜糉,都好好味o架

    回覆刪除
  3. Fatgarfield 肥加菲2007年6月20日 上午8:46

    You guys are so good!

    回覆刪除
  4. 好勁 ,我覺得最難係包嗰part

    回覆刪除
  5. 包左好多糉~我媽之前包糉就比較簡單,又唔怕肥~

    回覆刪除
  6. 下次我又要整!!預埋我!! 今年我食過1隻糉咋! 我試過食得多既知味係點,所以唔敢食咁多. 嘻嘻!

    回覆刪除
  7. 好大功程! 佩服!

    回覆刪除