2007年4月8日 星期日

日式芥末芝士蛋糕 (附食譜)

很久沒做過蛋糕了,之前一直都沒有心情做.因而亦欠下了一畢蛋糕債.

說現在已有很好心情嗎??其實亦不是,只是好一點點.....

今次這個蛋糕也是做給榮榮的同事,翻開各本cookbook.也不知道弄什麼好.見到這個蛋糕,又想起買了支wasabi未用.問榮榮,他又說好.那就做這個吧!!

食後評價是芝士和wasabi味都食得出.而且亦都好味
只是可能我拌wasabi時不夠混合.變得一件會較正常味道,而另一件就會有較勁的wasabi
攪到好似抽獎咁.很刺激
(但我就冇食到,因為也算下了多忌廉.我是吃不到這濃味的奶類製品)

蛋糕面的字是之前買了一支朱古力筆.(價值$9),第一次用.寫得都算係咁.起碼叫睇到d字

日式芥末芝士蛋糕

因為榮榮佢地放工在夜晚12:00,約了我半夜一點在旺角等
我拎住呢個蛋糕搭亡命小巴.點知就係架小巴第一下"亡命"時,我不為意,攪到個蛋糕撞了去盒邊
攪到花咗少少,真係激死!!

《蛋糕話咁易》    6吋份量

材料:
忌廉芝士               160g
砂糖                       20g
蛋黃                       1隻
淡忌廉                   175g
魚膠粉                   6g
熱水                       24g
煉奶                       1茶匙
wasabi                  2-5茶匙 (我自己則下了3茶匙)

餅底材料:
消化餅碎                80g
溶牛油                    40g
砂糖                        15g

做法:
1.將消化餅碎加入溶牛油及砂糖,以鐵匙攪勻,倒在己包好保鮮紙的凍餅圈內.
2.以鐵匙把餅碎按實壓平,放進雪柜約30分鐘
3.魚膠粉加熱水攪勻成魚膠溶液,備用
4.以電動打蛋器將淡忌廉打起至企身
5.忌廉芝士室溫放軟後,以電動打蛋器打至軟身,依次加入砂糖,蛋黃,wasabi及煉奶,並打勻至淺青色芝士漿.
6.再將忌廉加入芝士漿中,以膠刮攪勻,加入魚膠溶液,攪勻
7.從雪柜取出餅底,倒進芥末芝士漿,鋪平,在桌上輕敲兩敲,放進雪柜冷藏約2小時
8.取出後,可隨個人喜好在蛋糕面抺上一層忌廉,唧花或鋪上水果作裝飾

 


7 則留言:

  1. 呵呵~ 一睇就知你跟寶兒媽媽本書o黎整... 個樣幾得喎~ 呢個我無整過, 因為我唔食wasabi呢... 支朱古力筆o係邊度買o架? 好似幾方便喎...

    回覆刪除
  2. 個蛋糕好靚喎!! 我鍾意個型狀,好得意!! 仲有d 星星同心心,好cute!!  今次寫既字唔可以用"算係咁"黎形容, 而係"好ok"呀!! 加油!! 不過我唔食wasabi 蛋糕,嘻嘻!!

    回覆刪除

  3. 日式芥末芝士蛋糕,睇到都想食....我仲意多d朱古力~

    回覆刪除
  4. 個蛋糕好靚呀~~~~ 我電腦壞左, 所以近排少左上blog及留言 要遲下整番電腦或者打擾人先有得留言

    回覆刪除
  5. 好叻呀妳都識整 原來咁多blog友識整蛋糕架

    回覆刪除
  6. 都無諗過wasabi可以做蛋糕,好特別呀。

    回覆刪除