2007年3月30日 星期五

梨床豆佔

成語中有鵲巢鳩佔.解作社會現象中有強佔別人財產、房舍、土地的,因將「鵲巢鳩佔」的自然現象作比喻
但我家卻發生梨床豆佔事件.

話說新年時我了一張籠床俾啤梨,啤梨初初都唔鍾意訓ga.但後來不知為何愛上了,每晚我在用電腦的時候,她都睡在這張床上望住我.
D睡姿仲勁多


還出了啤梨臭腳

就親這個時候,影了我夢寐以求的小腳板照片,很可愛呀!!
啤梨由細至大我都試過影她的腳腳,但就是影得很曚或被她逃脫

但有一晚半夜,因為榮榮要沖涼,而我地又要關書房門(免得兩隻貓係入面攪攪震)
但見啤梨睡得很熟,所以成張床仔連啤梨一起抱了出廰的梳化(啤梨居然冇郁過)
點知榮榮沖完涼出黎之後見到........

榮榮: 豆豆,張床仔係啤梨的喎,你做咩瞓咗入去?你唔覺得好迫咩?啤梨都話係籠床,好細張....
          係啤梨細隻先啱訓GA.你就黎迫爆了

豆豆:點解我唔訓得呀?我唔覺得迫喎!只係貼住啫.咁樣我覺得係安全感囉!!

榮榮:頭先啤梨明明訓得好熟GA.你點會冇端端你入咗去訓呢??咁啤梨呢?

豆豆:我唔知喎!!我一定唔會出番黎GA.

之後發現啤梨坐咗係餐椅度.至於點解俾豆豆霸佔咗張床.到現在還是一個謎.
後來豆豆還擺了"懶"可愛的姿勢,兩隻手仔放係床邊
碧碧: 豆豆,你係咪想扮可愛教主呀!!你要識得V (勝利手勢)先得喎!!

豆豆: 你係咪痴咗線,貓地隻手點V 呀!!

幸好,梨床豆佔事件只係發生了這一次,豆豆之後都冇再訓過張床仔
話就話豆豆身型同年紀都大D,但其實就係啤梨惡死D 囉!!
我成日都見到啤梨冇端端打豆豆一巴.但我有時都見豆豆會還手.(可能忍夠了)haha


13 則留言:

  1. Christina 小魚仔2007年3月31日 清晨6:36

    碧碧 :
    d沙律醬係 Honey叫我啣靚d ... 我咪試吓囉。( 係咪好型 !! )
    另外,楓糖布甸蛋糕 ~~ 不是個個月有架 ( 因無セ人報這款Cake ) 如果你想學你可同師傅講可不可以開一班給你。
    ** 我覺得這個 『楓糖布甸蛋糕』值得去學 **
    小魚仔

    回覆刪除
  2. Christina 小魚仔2007年3月31日 晚上11:08

    祝大家愚人節快樂

    回覆刪除
  3. 豆豆好肥好名愛呀,圓頭圓面圓身

    回覆刪除
  4. 豆豆迫爆張床

    回覆刪除
  5. 豆豆瞓係張床度個樣好搞笑!仲要扮可愛教主......碧碧寫的對白實在太搞笑啦~

    回覆刪除
  6. 係台灣冇買大d既床俾佢地咩?

    回覆刪除
  7. 買多張床麻....  兩隻都好似有d 迫咁... 其實張床係俾d 豬豬瞓的...俾你地兩隻巨貓霸左!!! 好彩你無帶到d豬豬返去,淨係要左張床咋..如果唔係豬豬仲慘..

    回覆刪除
  8. 迫迫地仲好瞓!哈哈! 祝你哋有個開心嘅holiday....

    回覆刪除
  9. Oh pik man you have two cats now??? when?

    回覆刪除
  10. 豆豆唔係懶可愛,係好可愛呀! 我都好鍾意影小腳板架!

    回覆刪除
  11. 豆豆好逼呀, 買多張床仔啦, 一貓一張!

    回覆刪除
  12. 唔好意思, 我想問有無好心人想領養貓貓呀? http://hk.myblog.yahoo.com/mysuki615/article?mid=532&prev=541&next=509

    回覆刪除