2007年3月7日 星期三

籠床??龍床??

新年時,逛屈臣.見到一些小豬公仔.但外表不算吸引.但買夠六隻送一個床仔裝住佢地
我倒是想要這張床,好像很適合啤梨的size

走去問人地可否只要張床,佢初初都話唔得.但後來都用了一隻豬仔的價錢賣俾我($8.8)

初初以為貓貓實好鍾意,點知放咗係廰成個星期,都冇見過佢地入去訓過.
豆豆就見過一次坐在上面.(佢太大隻,訓唔到的)
但啤梨就可能太多地方可以訓,所以唔"吼"

因為夜晚好多時都得我一個係屋企,我都係會坐係書房玩電腦
而啤梨就會乖乖的訓係後面張梳化床陪我
我諗不如試下拎張床仔入黎先

點知啤梨有所行動呀!
先行入去試下個位

再聞下陣味啱唔啱自己先

啤梨: 張床似乎太細喎!我個頭都唔知點擺去好,左又唔係,右又唔係
碧碧:吓!!咁可唔可以試下卷成貓餅,再收埋個頭呀!

啤梨:你會唔會收埋個頭黎訓覺呀???咁細張床.孤寒呀你. 同籠屋一樣=籠床

碧碧: 等陣買張貴的俾你,你又唔訓.係咪你俾番錢我先
啤梨: 呵......欠...我冇錢喎!!貓餅餅就有.要就去我個兜兜度攞啦!!唔好訓都訓陣先
碧碧:你......唔....點解訓到成個盤菜咁ge???


我呢兩隻貓真係,平時最鍾意訓梳化.有床仔訓都唔珍惜

我們明天便要去台北旅行啦!!
你地要掛住我同榮榮呀!

4天後便回來,你們不要攪得一屋子亂糟糟.地毯通處飛.豆豆唔好周圍嘔.
希望希望希望


16 則留言:

  1. 想話你知呢... 我以前都o係伯X機構教書...

    回覆刪除
  2. 佢真係塞實晒張床呢... 呵呵~ 玩得開心D啦~ 等你返o黎睇相呀!!!

    回覆刪除
  3. 又會咁都岩瞓既?? 我新年前都見到,都有諗過買俾你.因為個d 豬仔幾得意...估唔到你都買左.呵呵!

    回覆刪除
  4.  我之前都有唸住買嫁…大家都係愛貓人…哈哈…

    回覆刪除
  5. Oooo...咁啤梨邊個照顧ar??? 住貓酒店??

    回覆刪除
  6. 哈哈, 張床太細喇...想迫死貓咩..哈哈

    回覆刪除
  7. 咁窄就唔好入去訓啦..訓sofa未仲好 你地去左旅行d貓邊個理呀?

    回覆刪除
  8. 真係細左d wor! 碧碧當然唔訓哪!

    回覆刪除
  9. 籠床??龍床?啤梨訓得好舒服bor..

    回覆刪除
  10. 都唔係吖, 張床都幾fit啤利喎, o岩o岩好喎!! 我鍾意啤利成個貓餅咁啊, 好cute啊!!  

    回覆刪除
  11. 咁妳依家咪係台北law,妳有時間巡blog嘅,玩得開心呀 啤梨豆豆乖乖呀,可能過兩日,會有張大床呀

    回覆刪除
  12. 我以前o係柏雨o架... 都成4年前囉...

    回覆刪除
  13. 哦..明白啦,咁妳都要早早休息呀,遲d比d相大家睇丫

    回覆刪除
  14. 真係好鬼死搞笑喎!

    回覆刪除
  15. 啤梨骨架好柔軟呀!

    回覆刪除