2007年3月6日 星期二

堂姐結婚了~盤菜

堂姐要結婚了.她才大我兩個月,而她的老公.其實是我的小學同學(同班但唔熟)
都算幾有緣喎!!

圍村嫁女要食盤菜,在圍門擺了二十圍.但下星期都仲要擺酒ga
也燒了爆竹.很可惜,我正想回屋取相機,我老爸就已經點了
一輪響聲過後,一地紅紙

.........................................................................................................................................
因為我和我的堂姐一樣大,所以那天也有很多人問"雯雯,幾時到你呀?"
但我還是很直接地答,我不想結婚.自已覺得結咗其實分別都不大(除非想要小朋友)
嬸嬸說:結了較有保障.
我話如果你老公有幾千萬身家,結咗就有保障.普通的男人.你還不是一樣要返工嗎?現在離婚有多難呢?
嬸嬸聽完後,反而覺得我說得對了.

當然,在祖母問的時候,費事老人家問咁多,就會改話"冇咁快呀!遲d先啦!"

..........................................................................................................................................

五點多便要吃飯,其實真係未肚餓.而且我前兩天才吃過
不過今次有鮑魚

我的小表妹和她的朋友仔

........................................................................................................................................
話前兩天先食完,係因為我學校團拜
我地全部人由將軍澳搭車去天水圍.點知校監因為病了,所以沒來,所以也沒有利是(快d好番啊!)
(我們唯一的目的沒有了)
便變成山長水又遠咁黎食盤菜.雖然自己也住在天水圍,但也覺得很冇謂
因為又係6:00咁早開始食
我地差不多全枱女仔,所以只吃得很少.(很浪費食物呢)
但隔離枱卻吃了大半盤
但呢個盤冇鮑魚啊!


 


8 則留言:

  1. 去台北咁開心呀? 帶埋我去丫~

    回覆刪除
  2. o係將軍澳去天水圍食呀? 係咪天水圍都有分校呀? 如果係o既話, 會唔會係香X中學定係伯X機構呢?

    回覆刪除
  3. 我咁大個人都未食過盤菜, 又未現場見燒炮竹...好似有d low b tim!

    回覆刪除
  4. 小學同學?? 係邊個呀??  

    回覆刪除
  5. 睇完你呢篇野, 真係想講,
    超低能 勁攪笑
    真係超低能, 要你地去天水圍食餐飯?有病呀!
    勁搞笑, 你未可以save money一程返屋企囉

    回覆刪除
  6. 祝你堂姐新婚快樂ar! 圍村結婚真熱鬧wor!

    回覆刪除
  7. 祝妳堂姐新婚快樂,真係好熱鬧喎,正式圍村盤菜我未食過,普通的就好多時食,相信圍村盤菜好味d

    回覆刪除
  8. Christina 小魚仔2007年3月31日 清晨6:43

    很久沒有食盤菜了 !! 有少少掛住一盆盆大洗面盆咁大餸

    回覆刪除