2007年3月18日 星期日

堂姐~Money & Bo wedding party

上星期吃了盤菜.今個星期就係去"飲"啦!!
3月18日於美麗華酒店宴會廰

內裡佈置

門口的留名冊是特地印製的,有埋新人的相.很漂亮
還有超大張主家席(平時的都分兩圍),可坐成廿幾人

我和瑩瑩在介紹我們今晚的主角

雖然是親屬,但我並沒有分配工作,幫手坐了一陣門口
無聊的我,便周圍找人影相.新娘超唔得閒.但還是給我這個妹妹捉住了
雖然新娘和新郎整晚也像米奇老鼠一樣在台上和別人拍照,真係要排隊ga!!!
(但用自己相機可以快d有相睇)
上圖是我的小表妹.她肥嘟嘟.有雙下巴呢!
下圖便是我的堂姐.另外的是媽媽(似唔似樣呀??其實我較似爸爸)

還有"女麻女麻"啦! 她身體不好,瘦了很多.但那天精神還ok.


仲有我細佬.佢同堂姐都好friend 的,不過好幾次.都被人叫作係我阿哥(係咪我個樣細D呢??haha)

可愛的小表妹,穿了花裙仔做花女.雖然都算大個.但都成為搶手貨,個個都話要同佢影相


新娘新郎進場了,感動的一刻.今次他們在酒店裡註冊.所有親朋都能見證

雖然自已唔想結婚.但參加別人的婚禮,還是會很感動的.
尤其是看powerpoint的時候.你地又覺唔覺得呢??


8 則留言:

  1. 幾時到你結婚?哈哈.....

    回覆刪除
  2. 覺呀覺呀!!! 第1次令我感動係6年前我的好朋友結婚起屋企斟茶俾佢屋企人既時侯..因為由細到大好少人會跪起父母面前斟茶. 睇電視就有睇過.但係我又未見過除左起結婚當日. 另外, 每次我睇人地結婚個d video都好想喊,係開心既喊..但次次都會忍住...嘻嘻! 我不是那麼眼淺啊! 平時睇戲起屋企黎講我係最唔會喊個個. mammy同阿妹都係好快攞紙巾既,個d我又唔會喎.hehe..

    回覆刪除
  3. wow so nice !! i miss them so much and why don't you take some more pics?? that's all? i think you have missed something......... the groom ah......... oh no how can you missed him. i want to know who the groom is .. shi...t. is he the same person that i have seen before?? please upload more photos la please!!! i really miss your family. by the way your mom still look the same. still young ( u tell her la) . and why your 小表妹 so fat?? don't let her eat too much la. actually i'm fat too  . and your brother looks so funny la and i miss him too. tell him la!! wish i could come back Hong kong to see you guys earlier. oh Pik man do you like to play badminton? i'm loving it so much right now, you can try to play and start now!! so much fun and it can keep you fit also "i didn't mean anythings" then next time we can play it in HK when i come back.  ok talk to  u later la and you can call me la ok!! call me call me.415-812-2781.

    回覆刪除
  4. 肥嘟嘟小表妹,好可愛.....
    我記得幾年前(係大陸)參加堂表姐既婚禮,雖然唔似香港,有幾豪華得幾豪華...只是普普通通咁....
    而且重係第一次tim,希望係香港既表姐們快d  結婚.......
    過年時有double 利是...(諗下算啦)

    回覆刪除
  5. 你同你媽媽都幾似丫...

    回覆刪除
  6. 好多人都結婚, 唔通係金豬年效應?

    回覆刪除
  7. 你條裙同對鞋好襯啊!

    回覆刪除
  8. Christina 小魚仔2007年3月31日 清晨6:41

    sweet sweet

    回覆刪除