2007年3月4日 星期日

Tiramisu (附食譜)

Tiramisu是我唯一喜愛吃的芝士餅.
因為佢唔同cream cheese的味道(因為我不太吃奶類製品)

以前在city super買過一盒簡單版(預拌粉),但我也覺得好好味啊!!!

不過,學咗蛋糕咁耐,冇理由唔試下真真正正咁做
而且,上次paggie也教了我一次

但今次我還是失敗了,那些手指餅比我想像中更"索",索了很多咖啡

弄得切蛋糕的時候,好像海綿一樣唧水.勁濕

唉.....這次還是我做給前上司做的生日蛋糕,真係對唔住啦!!!

外表還挺好的,下次一定不放入咖啡中浸,用量匙淋上去好了.
不過那些糖霜灑得太厚,攪到d字都唔係好清楚

參考《蛋糕話咁易》(但唔記得1定2)

6吋份量

材料:
mascarpone Cheese               100-150g
砂糖                                             30g
全蛋                                             1隻
淡忌廉                                         140g
魚膠粉                                         7g
熱水                                             30g
手指餅                                         6條
咖啡酒/冧酒                               適量
特濃咖啡                                     100g

裝飾
唂咕粉                                         適量

做法:
1.將酒混和特濃咖啡
2.將手指餅浸在咖啡中至入味(如果你很快手,都可以咁做,可惜我太論盡)
3.以電動打蛋器將淡忌廉打起至軟身
4.以電動打蛋器將全蛋及砂糖快速打起成奶白色(座於熱水上打,可消毒)
5.加入mascarpone Cheese
6.以膠刮攪勻成芝士漿
7.加入己打起的淡忌廉,以膠刮攪勻
8.魚膠粉加熱水攪溶後,以少許芝士漿混和,再倒回芝士漿中,攪勻         
9.在凍餅圈底部包好保鮮紙(或用活動模),入三條己浸咖啡液的手指餅,再倒入一層芝士漿(蓋過手指餅)
10.再放上另外三條手指餅
11.再倒入餘下芝士漿
12.把芝士漿抺平,在桌上輕敲兩下,放進雪柜約2小時
13.取出後,在蛋糕面篩上一層唂咕粉
14.甩模,即成

tips:座溶魚膠後,魚膠溫度要和暖才可使用
         甩凍餅圈,可用熱毛巾圍一圍餅圈四周.使容易甩出

我屋企有火鎗,但我每一次都要榮榮幫我(有時要等佢放工番黎先整到,等到半夜一點)
因為那些火好像時大時細的,我很怕燒咗間屋,又怕啤梨走埋黎變火焰啤梨
所以要靠榮榮,但如果佢甩得唔好,我都是會鬧的


4 則留言:

  1. happy....唔知咩字...=.=

    回覆刪除
  2. 我上次出去上堂學整朱古力cake, 都係用佐呢個HappyBirthday模呀, 點知落得太多糖霜, 搞到d字"檬"晒呀...  唔, 我覺得係個模有問題!! 你都一定認同呢!

    回覆刪除
  3. 你個食譜勁正啦!!!!!

    回覆刪除