2007年2月27日 星期二

小籠包+窩貼

踏入2007年,我好似懶咗好多咁
(唉.....可能也受心情不好的影響)
好耐先寫一篇blog
真係唔可以再咁樣啦.等陣個個都唔再來看我的blog了 (大家不要扔下我呢!!)
呢個小籠包同窩貼係係初五同catherine去師傅度學ga!!
(睇下我真係幾懶,初五的事.今天才寫......
今日已經係正月十一)
原來小籠包超難包.我包了六個,居然穿了三個.而且還要包得好肉酸.人地個個都有紋.我到最後就求其拿埋一"著",唔穿就算.
真係發覺自已d手工馬馬.catheine第一次學都包得好過我
起碼佢那些冇穿,而且最後的一兩隻都算似樣
吸收過上次灌湯餃的經驗,我決定不拿回家蒸.即場蒸即場食,一隻也不拎回家.(大家都知小籠包要襯熱吃ma)
所以榮榮都冇得食ga,唯有下次返屋企實習先俾佢試味
雖然我只包得3隻,但因為其他人都會差不多蒸哂.(而且人地個個都有七八隻囉!!!
)
所以我都食咗成6,7隻左右.雖然自己包的.皮唔夠薄.但都覺好好味ga
有時係街食的,真係好難食
其中一隻是catherine包的(但唔記得邊隻,肥妃你記得嗎??)

食完之後就學包窩貼.
窩貼的皮厚好多,比較易包.但我都仲係包穿咗兩隻.(真係唔知自己攪咩??可能太粗魯.唔溫柔)
靚都唔係叫靚ga啦!!不過叫似樣dd
煎的時候要加水煎,好似整生煎包咁
不過我勁鍾意食燶野,所以煎耐d
但師傅話唔好煎兩面(雖然我鍾意燶野)
因為煎完一面,個鍋底已經會黑咗.如果再煎埋上面.那些黑色的就會痴了上去.咁就黑忟忟.唔靚仔了
味道都好好ga.即時食的話,個底是脆的
但拎到番屋企,當然又淋咗啦!!
 

17 則留言:

  1. Christina 小魚仔2007年2月28日 凌晨1:10

    你去怪師傅到學......我個friend上年學完之後在家整失敗左幾次。

    回覆刪除
  2. 我估左下角個隻係catherine包既...岩唔岩? 窩貼的皮咁厚都穿....你真係幾粗魯喎 =.=

    回覆刪除
  3. Christina 小魚仔2007年2月28日 清晨5:45

    我明天下午去 【 怪師傅 Masterwhy 】到學 《 水煎包、花卷、銀絲卷 》。 小 魚 >o<

    回覆刪除
  4. 我自己真係唔記得喎....但碧妃,你仲未send返我果張相比我喎........

    回覆刪除
  5. Christina 小魚仔2007年2月28日 清晨6:34

    碧碧 : 我沒有返蛋糕個份工...在新年前 ~~~ 休息一下先再找工。

    回覆刪除
  6. Christina 小魚仔2007年2月28日 清晨6:38

    碧碧 : 係真係架....自從我唔駛返這份蛋糕工作後,我也真的有大把時間上Blog、整野食、休息囉 !! 辭左份工係有少少唔捨得 ~~~~ 但其實之前返這份工只不過諗住學下野,原來自己 Homemade 同出面街蛋糕店做法很不同 ....... 不過自己在這間公司段段 2 個月真的學了唔少知識,而且d師傅有肯教我野,真的很高興架。Anyway ~ 多謝你關心我 。 小魚仔

    回覆刪除
  7. 嘩,自家制......點解唔用蒸點心d紙o既?

    回覆刪除
  8. SIMON:我不嬲都粗魯GA LA,你又唔係第一日識我 CHIU:因為用個鍚紙兜裝住,就算穿了都唔怕MA

    回覆刪除
  9. wa! 小籠包係我宵夜最LIKE既野食之一! 見到現在好想食AR!

    回覆刪除
  10. e+响公司得閑...蛇吓先....第一次整, 算係咁啦! 入得口已經good good la.

    回覆刪除
  11. 呢D手藝o野我都唔係好得o架...

    回覆刪除
  12. 哇!我都想試食!唔知下次再約出來食飯時,有無試妳的手藝??? 真羨慕妳識煮,我連抄菜都唔識。唉!!!

    回覆刪除
  13. 啲小籠包好食咪得囉...下一次再包一定掂!!! 啲窩貼確實包得唔錯wor~~~

    回覆刪除
  14. 嘩!好似好難整咁啵....

    回覆刪除
  15. 我鍾意食窩貼 d皮厚d都無所謂ga ......有機會跟你學呀.

    回覆刪除
  16. 好叻呀,妳自己整得咁好 文君爸最愛食窩貼

    回覆刪除
  17. 我最愛食小籠包同窩貼架~! 仲要勁點醋同薑黎食, 嘩諗起都口水流!!

    回覆刪除