2007年2月17日 星期六

祝大家新年快樂,財元廣進!!

每個有養貓貓的屋企,起碼都有一個啊!!!
至於元寶的大少,就要看貓貓的patpat有多大了!!哈哈!






14 則留言:

  1. 咁都得 我屋企個元寶超大ka!!!  happy new year!!

    回覆刪除
  2. 多謝個大元寶呀  

    回覆刪除
  3. 新一年,大白貓,大頭,毛毛祝大家身體健康,心想事成,家中貓肥屋潤,人人發大財!!!!!

    回覆刪除
  4. 勁呀......我個b仔都有個....不過無你個咁似

    回覆刪除
  5. 貓貓對眼係green嫁

    回覆刪除
  6. 雖然我應該有兩個,但係唔知點解我睇唔到元寶0既線條

    回覆刪除
  7. 咁我樓下D貓個元寶一定仲大

    回覆刪除
  8. 送個心形patpat比你

    回覆刪除
  9. 元寶,好呀!我又要,多多都要。哈哈哈

    回覆刪除
  10. 我家的貓太肥....做唔到元寶啊

    回覆刪除
  11. 碧碧,新年快樂呀! 變,我祝你變得愈來愈好,仲有...你的蛋糕真係好吸引呀! 肚餓添....

    回覆刪除