2007年2月12日 星期一

濃情蜜意朱古力慕絲 (附食譜)

這個蛋糕其實已經是一月尾做的了
是給catherine的生日蛋糕呢!!平時的芝士蛋糕,她都沒份吃.
這個朱古力慕絲,奶味不重.佢應該啱食

但這個蛋糕於第一次的時候失敗了,因為那幾天,天氣很凍.我一下魚膠水.很快便凝固了,變得一舊舊.
非常醜樣.所以在她正日生日的時候都不能送給她,要後補

第二次再整,天氣還是很冷.不過我己快手很多.而且係倒第二層的時候,再取回去在熱水上座暖,等佢變番稀少少.咁先ok咋!如果唔係又失敗的話.我想我會發脾氣的(仲要係最後一步先衰喎!!!激死)

不過,我次次整朱古力慕士,自已都是沒份吃的.
今次,因為我早走了.佢地留唔到俾我,又冇得食


不懂得如何裝飾,只好放滿士多啤梨就算




《精緻手作蛋糕》

材枓:
朱古力蛋糕2片

餡料:
黑朱古力   90g
淡忌廉       180g
蛋黃           1隻
砂糖           10g
牛奶           60g
可可粉       5g
魚膠粉       10g
清水           50g
冧酒           少許(可以不加)

做法:
1.先將魚膠粉清水置碗中調勻,放熱水中坐至完全溶解,備用
2.淡忌廉打起
3.牛奶、砂糖和可可粉置煲中加熱.倒入蛋黃拌勻 (不是煮滾,是煮熱,否則蛋黃便會變熟了)
4.黑朱古力隔水置碗中放熱水坐溶,再加入(3)中一起拌勻
5.將魚膠溶液拌入(4)中,徐徐(輕手)拌入淡忌廉成餡料
6.把一片蛋糕放餅模上,倒入一半餡料,蓋上一片蛋糕,倒入餘下餡料,置冷箱中雪至凝固,取出便可裝飾



8 則留言:

  1. wa...呢排您真係真咗好多cake喎!

    回覆刪除
  2. 呢個好靚喎.....越整越有水準呀!

    回覆刪除
  3. 你又係識整蛋糕架,好叻呀 祝情人節快樂

    回覆刪除
  4. 祝碧碧情人節快樂!!!

    回覆刪除
  5. 嘩!整咗咁多個蛋糕!我就最鍾意香蕉嗰個,不過豆腐都好特別,真係無諗過蛋糕可以咁多款。 鴨仔

    回覆刪除
  6.  新年快樂也… 影多 D 貓貓相上來也…

    回覆刪除
  7. 這個 cake 好靚, 可借我對朱古力冇興趣  

    回覆刪除