2007年2月12日 星期一

焗香蕉核桃芝士蛋糕

近來好少寫BOLG.其實連巡BLOG都少咗
因為近來心情不好,這兩星期都好像有點精神失常.
七年來第一次和男友吵架及提出分手......
有時就算想寫都很難提得起勁
現在總算暫告一段落.等我將這兩星期所整的蛋糕POST番上來先
(整蛋糕也能把心情平服呢!)
這個焗香蕉核桃芝士蛋糕是幫男友整給他的同事----欣
他說她是個芝士怪.想請我弄一個芝士蛋糕.我把食譜左找右找.想弄一個特別點的..
而材料在家已經有,不用特地去蛋糕店買.只需要買香蕉就得啦
呢個蛋糕芝士味很重.面頭的香蕉灑了糖用火槍燒過,書中說會有焦糖的效果,但榮榮話食下去唔覺得
不過都食到核桃味,但因為香蕉買不到很熟的.所以香味不夠
最可惜的是,這個蛋糕的主人,在那天居然請咗病假,不能送給她
最後的收容所,當然是我男友和他數位同事的肚子內.因為他公司有偷食物賊.所以蛋糕不能放過夜呢!
唯有下次再整番俾佢啦!



5 則留言:

  1. wa...真係好蕉喎!! 嘜您同朋友仔搞到咁嚴重ar! e+係咪好番喇??

    回覆刪除
  2. 個cake好難切咁喎... 我對香蕉有興趣多d~~

    回覆刪除
  3. 睇親你個 blog都有 cake 看, 越來越想去你你整 cake

    回覆刪除
  4. 你好呀, 你d蛋糕整得好正, 又睇得又食得, 睇到我口水都流埋 . 我啱啱想學整蛋糕, 希望可以好似你整果d咁正啦. 不過尋日整果個日式芝士蛋糕失敗咗 . 我要加油先得.

    回覆刪除
  5. 請問香蕉燒前要浸檸檬汁嗎? 雪過夜會唔會變色呢?
     
    [版主回覆01/30/2008 14:57:00]我想你浸會好d. 我冇浸. d 蕉第二日黑咗

    回覆刪除