2007年2月12日 星期一

清香豆腐芝士蛋糕 (附食譜)

男朋友的上司生日,又要麻煩我整一個蛋糕,但佢上司有糖尿病喎!!
睇過好多食譜,低糖的似乎都好似麻麻地好味
唯有整呢個啦!!雖然都係芝士蛋糕.但糖份和芝士的份量都已經算少.而且我只係買豆腐花同椰果就可以了
好多蛋糕自己都冇試過味,但他的同事都話ok.咁都安心d.

 
《蛋糕話咁易-2》
材料:
海綿蛋糕片          1片
忌廉芝士              100g
糖                          30g
冇糖豆腐花          150g
魚膠粉                  7g
清水                      35g
淡忌廉                  120g
椰果肉                  30g (鍾意食的話,都可以加多d)
做法:
1.蛋糕模先用牛油紙或保鮮紙包好,放上蛋糕片
2.忌廉芝士打至軟滑,加入糖打至軟身.
3.豆腐花分次加入芝士漿內,打勻
4.魚膠粉加水,用熱水座溶
5.魚膠溶液先拌入少量芝士漿,再倒回芝士漿中
6.拌入椰果粒
7.倒入模內,冷藏約3小時,凝固後脫模


6 則留言:

  1. 我一定唔食.......

    回覆刪除
  2. 呢個清清地....好正呀....個樣簡而清...好有feel

    回覆刪除
  3. 估唔到豆腐同芝士配合到喎

    回覆刪除
  4. 好鬼滑啊~~~ !! 我同你個譜一樣啦! 只係冇加椰果!

    回覆刪除
  5. 等我都找一日試下先..........
     

    回覆刪除