2007年2月4日 星期日

跳跳虎蝦啤梨

今日,跳跳虎想搵啤梨玩喎!! 但啤梨似乎對呢隻同是貓科的朋友,有點討厭
跳跳虎:大家都算係貓地喎!一齊玩呀?
啤梨: 你係邊個呀??好似有d面善喎!!但我覺得自已唔鍾意你呀!!
 行開啦!


跳跳虎: 做咩啫!!我同你一樣係貓貓,你企係d豬豬隔離做咩呀?你企錯位啦!返過黎la
啤梨: 關你咩事啫!我係鍾意企呢邊!媽咪成日都叫我啤梨豬 ga 啦!


啤梨:好啦喎你!!叫咗幾次你行開,你都仲越行越近,信唔信我打你呀拿?
跳跳虎:

跳跳虎:  鍚你一"淡"呀!!!
啤梨: 呀!!!(大叫), 好煩呀你!! 唔准鍚我呀!

大家睇下啤梨個樣幾咁不耐煩


啤梨: 敬酒唔飲 飲罰酒呀拿!!! 我咬你 (仲要攬頸)
跳跳虎: help!!
豬豬們: 終於發生大戰啦!!!


啤梨咁唔鍾意跳跳虎,應該係童年陰影所做成的
大家請看下圖,結論應該沒錯吧...





15 則留言:

  1. 哈哈~好低死丫

    回覆刪除
  2. 好靚既三色貓呀, 小時候個張好得意

    回覆刪除
  3. 俾個跳跳虎紙巾套攪成咁 難怪啤梨佢

    回覆刪除
  4. 哎呀, 啤梨俾你咁搞法....=.= 啤梨應該講, 就黎豬年, 當然痴埋d豬到啦

    回覆刪除
  5. 啤梨好cute...多謝關心, 我無大礙...

    回覆刪除
  6. 第4張相好搞笑, 真係好嬲!!

    回覆刪除
  7. 啤梨大發威 無人可敵

    回覆刪除
  8. 呵呵~ 童年陰影............

    回覆刪除
  9. 看了你在share-moment.com那邊的部落格,知道你有不開心~~~不知怎樣能開解你,如果想找人傾計可以找我。

    回覆刪除
  10. 哈哈, 原來係童年陰影....

    回覆刪除
  11. 哈哈,好搞笑.....
    原本啤梨係做跳跳虎既替身.......

    回覆刪除
  12. 啤梨真係好討厭跳跳虎咁呢

    回覆刪除
  13. 製作得好好呀.......超抵死呀...... 等我又同b仔製作番一套先

    回覆刪除