2007年1月24日 星期三

被點添!!!

哎呀!!第一次俾人點
呢個第一次俾咗sweetcat 添!! (俾咗第一次你,你要好好對我啊!

)

遊戲規則﹕

將所有愛的問題誠實地答出來﹐

不能說某某,所有和不知﹐

答完後,請點名8位朋友繼續下去﹗

注意﹗被點了的人不能重復

未滿7人者屬違規﹐會有報應﹐拍拖中的人會分手﹐

單身的會一年內交不到男/女朋友 ﹗

(還真夠無聊的)

____________________________________________________________

寫出填寫日期﹕2007 年 1 月 25日(香港時間)

愛的食物﹕甜品

愛的顏色﹕紅

愛的休閒﹕ 睇書/睇blog/玩貓

愛的老師﹕中二班主任(袁sir)

愛的歌手﹕以前就beyond,而家就冇la

愛的個性﹕明白我

愛的口頭蟬﹕剪咗你個咀

愛的小動作﹕托頭仔

愛的季節﹕冬天,(可以遮住D肥肉)

愛過的人﹕都有好幾個喎!!(唔方便寫啦!寫咗有人會嬲的)

愛的人(男/女)﹕榮榮(啤梨算唔算)

愛的節日:周年紀念得唔得??

愛的運動﹕好似冇喎(懶到嘔)

愛的定義﹕心卦卦LAW

愛人的時間: 直至緣盡

愛我的人﹕太多,多到數唔到

____________________________________________________________

 

玩法: 係將d問題copy去你個blog~再 ans d問題~
再點8個人~叫佢地去自己個blog殊~copy d 問題黎問~


俾我老點的,希望都玩下啦! THX

由於唔可以重複, 所以我點 8 個 blog 友係﹕

鬼爆仔 /夜藍/ SUM 茵茵 / 脆脆MAY / 愛麗絲/ BOBO


7 則留言:

  1. hoho! 你都比人點點點點左了! kekekeke!

    回覆刪除
  2. 第一次... 多謝參加!! 您個口頭蟬好嚇人喎!

    回覆刪除
  3. Christina 小魚仔2007年1月28日 清晨7:59

    so funny ! 我也被愛麗斯 tag 中玩。

    回覆刪除
  4. 做乜唔點我玩.... 我實瞅你都傻

    回覆刪除
  5. 哈哈, 我都比blogmate點左呀...不過我仲未做...因為我唔怕咒語囉

    回覆刪除
  6. 我被三個blog友點左呢, 不過我懶無做到呀..哈哈

    回覆刪除
  7. 唔耐唔見您有新blog?? 好忙??

    回覆刪除