2007年1月16日 星期二

貓館

昨天和榮榮諗住去金魚街買番D龜龜,但唔知點解,成條街都找不到我想要的
那唯有遲些再來看看啦!
之後我地去咗一間CAFE---貓館(旺角西洋菜街南238號3樓)
食飯.今次我係第二次去,榮榮就第一次
覺得那兒D貓貓唔算非常熱情(當然啦!!同你好熟咩),但都可以任摸GA,
至於抱抱,我冇見到人抱過.而我都只係摸下佢地就算
一入到去,發現全部貓貓都在睡覺,睡得很熟,所以我地諗住食野先.唔攪佢地
到差不多食完的時候,有隻大肥貓睡醒走咗過黎仲跳上我男友張椅背上睇街街.
榮榮和另一邊的女孩子都把握機會,係咁影相同摸佢 law

而且仲發現牆上的好幾張相應該是這隻大肥貓細個和未發褔前影的
瘦dd好似靚仔d喎!

不過,在食飯途中見到另一枱客,有個穿西裝的男人勁冇品呀!
可能佢女朋友好想同d貓貓玩,但佢地又訓哂覺喎!
我居然見到個男人走去抱(捉住他們的手手),放貓貓係地上.隻貓貓俾人吵醒,個樣勁無奈呀!
好彩,貓貓冇理個男人,很快走了去第二度睡覺
好心d人啦!!你自己睡覺俾人吵醒,也會發脾氣吧!!
人地睡得這麼熟,暖笠笠,你就把人放係地.凍死貓咩!

仲要之後再用同樣方法,攪另一隻貓貓.cheap爆
我地臨走去洗手間時,有隻黑色的貓貓跟了榮榮入廁所 (可以為所欲為,haha)
到榮榮去完廁所,諗住出黎,佢又坐係個洗手盤度唔郁喎!
咁榮榮費事佢被困屎坑,咪抱番佢出黎 law
真係羡慕得我呀!!!!
我都想抱呢!!

7 則留言:

  1. 等我搵次去試下先....我都覺得個男人好冇品呀, 都唔理貓感受....衰人

    回覆刪除
  2. 乜個男人咁衰ka! 十成十為左追女仔啦, 如果比佢養貓, 一定最後又多一隻流浪貓ar! 哼!

    回覆刪除
  3. 係唔係我上次去個間呀? 個男人咁衰架..貓貓訓緊就搞醒貓地.賤格!!! 下次見到影佢相 post出黎x爆佢!!!! 我都好耐冇上去玩lu~~

    回覆刪除
  4. oh really !! there is a "Cat Restaurant" in HK, that should be very interesting. Next time i come back HK, you should bring me there la ok?? by the way how many cats are there?? "Don't be jerlous, let me give you a big hug.

    回覆刪除
  5. 我都去過2次呀.....d貓玩好好玩ga

    回覆刪除
  6. can u tell me the address?

    回覆刪除