2007年1月1日 星期一

Tamama

31/12除夕晚,因為榮榮要返通宵,所以得自己一個,起初覺得好寂寞咁.
但發現原來好多朋友都係屋企,冇出去同人迫.所以大家都有陪我在MSN過除夕
我亦襯這晚的時間,砌了榮榮送給我的這盒TAMAMA模型.雖然只係跟圖砌.但對我來說都不是太容易的
砌完覺得自已好勁.(勁白痴)

而今天又很無聊的,摷哂D TAMAMA出來影大合照
TAMAMA真係超得意呀!
你地數唔數到有幾多隻呀?


應該係有廿八隻呀!

2 則留言:

  1. 碧碧,新一年喇~你都一樣,新年快樂~身體健康~開開心心~

    回覆刪除
  2. 我比較仲意藍色果個~~

    回覆刪除