2007年1月7日 星期日

帶啤梨去打針啦!

又到咗一年一度的打針日,原本有諗過等榮榮放工回來先一齊戴啤梨去.但怕夜晚會更凍
,所以襯住早上有陽光便獨自帶了啤梨出去.
出門口前,我怕佢會抓人,所以幫佢剪咗指甲先.
同佢剪指甲,真係激烈搏鬥.佢會變得勁惡,不顧一切要逃走.最終受傷一定是我(今次算少傷了)
但都算剪到哂d指甲,但腳甲就剪唔到la.
我的傷痕



而啤梨由細到大,每次剪完指甲,佢都會找個指甲鉗報仇(好彩唔係搵我)佢會又咬又踢
我想攞番都唔得ga,等佢發洩完先得

又咬


又踢

係我同啤梨搏鬥期間,我見到豆豆喱埋係電視機後邊裝裝下.望咗好耐
個樣好似驚我等陣都會對付佢咁.

最後要出門口了,又要辛苦地捉啤梨入籠.
出門口和搭小巴時都叫得勁大聲,個個都望住我.....



去到獸醫度,要等半小時左右,初初啤梨都好乖咁坐係籠入面,我仲可以開咗個籠摸佢都冇問題
點知差不多到啤梨時,突然有四隻狗狗入黎睇醫生,有隻鬆獅bb仲坐係我隔離
嚇到啤梨即刻"胡胡"聲
入到去見醫生,仲"ha" 添
,嚇到個醫生都縮咗一下.
後來我用手包住佢個頭便好些
打針時咁痛痛,但啤梨都好叻冇叫.只係縮咗一下.
最後磅重,有2.7kg,姑娘話比上年重了.但係佢比較細隻
冇法la,人手餵大,營養差少少
下年又要再黎過la,盛惠150元




8 則留言:

  1. 你d貓貓真係搞野, 哈哈. 我隻狗下個月打針了. 每年既2月28日打, 容易記呀

    回覆刪除
  2. 啤梨咁大個仲係怕剪指甲ka! 你小心d咪比佢整親了, 冬天好痛ka!

    回覆刪除
  3. 不如下次戴返對勞工手套先...

    回覆刪除
  4. 都幾傷喎, 我素素細個時, 會襯佢瞓著先幫佢剪甲, 好彩而家大個左瞓住或者醒住剪都無問題...

    回覆刪除
  5. 豆豆係個位到~係咪係到曬太陽丫

    回覆刪除
  6. 你隻貓貓算好乖了...我果隻好鬼moody~見到自己人都可能會咬你..打你= = 仲有我屋企d窗長期都要閂埋~因為怕我隻貓睇唔開走去跳樓= =

    回覆刪除
  7. oh.那醫生又是靚女嗎?  好彩唔係淨係我俾佢"下"過者.

    回覆刪除
  8. 下次試下帶佢地到toilet, 閂埋門, 用厚包巾包實佢地個身先剪, 有安全感啲, 可能會好啲. 我多多都醒過一堆呢種痕比我http://hk.myblog.yahoo.com/guccima2005/article?mid=561

    回覆刪除