2007年1月1日 星期一

綠茶芝士凍餅 (附食譜)

今天做呢個蛋糕是為了補回給一位同事----PAT (生日快樂啊!!-雖然遲了)
因為佢係放聖誕假期間生日,沒有見到她,唯有在第一天返工送番俾佢.
呢個綠茶芝士凍餅,原本要下少許綠茶香油.但我在洗碗期間先發現唔記得咗(我真係超冇記性)
希望味道不會影響太大吧!!
阿PAT,食完話我知好冇味??


參考《精緻手作蛋糕》 食譜     6吋份量
餅底:
消化餅碎          60g
牛油溶液          30g
餡料:
忌廉芝士          120g
砂糖                  40g
牛奶                  60g
綠茶粉              6g
蛋黃                  2隻
淡忌廉              150g
魚膠粉              8g
清水                  40g
綠茶香油          少許 (被我遺忘了的)
做法:
1.餅碎與牛油溶液攪勻,倒入餅模內壓實,放入凍箱內雪硬
2.先將清水煮滾,然後倒入魚膠粉內快速攪勻至完全溶解.備用
3.淡忌廉打起
4.忌廉芝士置室溫放軟,加入糖用打蛋器攪滑,慢慢加入蛋黃拌勻
5.牛奶與綠茶粉煮勻,過篩;再慢慢加入芝士餡料中,拌入淡忌廉,再加入魚膠溶液拌勻,拌入綠茶香油,做成
   餡料
6.取出餅底,倒入餡料,回罝冰箱中雪至凝固,取出灑上綠茶粉



7 則留言:

  1. 好靚既cake ar! happy new year ar!

    回覆刪除
  2. 好似好好味咁喎~有心唔怕遲, 我諗您朋友會好開心!!

    回覆刪除
  3. 綠茶蛋糕~
     
    好靚啊~
     
    pat 係唔係旋旋啊~
     

    回覆刪除
  4. 好靚...... 你朋友一定鍾意 ^^ ~ 不過, 你真係好喜愛整野食, 如果有得閒 d 就好啦 ! 我都好想整給 Simon 仔食, 不過現在返工返到咩心機都冇啦 !

    回覆刪除
  5. 吾洛蛋黃得吾得架??

    回覆刪除