2007年1月16日 星期二

發惡豆豆

平時成日都"喱"埋的豆豆,點解會冇端端發惡呢!!

因為佢太驚人啦!!如果有外人去裝佢,佢有時都會"HA" GA.
我以前成日都裝下佢係咪廚房柜底,佢都會"HA"咗先

但佢只係得把聲,完全冇殺傷力.

今次就因為佢坐在係電視機隔離.而榮榮只係諗住去開電視.
但豆豆就"HA"定先.
所以榮榮就作弄佢.------榮榮"HA"一聲.豆豆也"HA"一聲


嚇得豆豆變咗做摺耳貓呢!!

豆豆被欺負了,很慘呢!! (我也阻止不了....)


7 則留言:

  1. 做咩咁惡呀?

    回覆刪除
  2. 真係好惡喎...我嘜豬唔識"ha" ka~

    回覆刪除
  3. 呵呵~ 好搞笑...

    回覆刪除
  4. 我家 WeWet 拍咗條片參加比賽,依家入咗圍啦!請到以下網址欣賞 ! 如果可以,請幫忙投 “ 愛 . 回家 ” 一票呀 !!! 謝謝! http://www.gnci.org.hk/event/shooting2006/index.php?movID=12 今晚 12 截止啦 !!!

    回覆刪除
  5. 豆豆真的很怕人呢...哈哈...我家兩隻貓貓都完全不怕人, 任抱任玩...

    回覆刪除
  6. 點解咁細個位佢都入到去嘅?

    回覆刪除