2007年1月7日 星期日

遲還書

每逄長假期過後,都會有好多學生遲還書,但好多都只係遲一日(因為第一日返學,實唔記得)

今次我地2/1便正式上課
而我在星期六print遲還通知.居然有成95張紙咁多(每張3個學生)即係=285個學生


雖然當中夾雜了罰款 (即係還咗書但冇俾罰款)的通知

但也太離譜吧!!那天只係整呢樣野都整咗兩個鐘,因為仲睇下邊d人遲得太多,要親自去追.
(都幾多遲成兩個月)

最衰就係佢地還書的時候,仲要係度話又要俾圖書館賺,賺埋唔少啦!你地

唔該你地班野攪清楚,d錢不是我們賺的.只是用作買回圖書或用作活動之用
而且遲還書是你們的責任,罰款是應該的.
不要說得好像我在欺騙你們金錢

外面公共圖書館也要罰款啦,而且罰款額是我們的三倍
你們又唔試下係公共圖書館度叫.白痴!!死啦!


 


4 則留言:

  1. 你應該話, 係呀, 賺唔少架. 入唔入股囉

    回覆刪除
  2. d學生真係完全唔掂!

    回覆刪除
  3. 我試過以前讀書唔記得帶野,無交功課班主任會罰錢.我錢唔like. 有次罰我5元我都喊.其實唔係5元都無,而係好瘀.我覺得接受唔到.我零願罰企罰抄都唔想咁. 不過借書唔還要罰錢,起社會上都係正常既做法.個個唔還書圖書館咪無晒書囉?太自私了.

    回覆刪除
  4. 冇錯冇錯,d細路好似一d責任都唔洗負咁,唉...次次都追餐死先追到d書同錢,真係激鬼氣!

    回覆刪除