2007年1月6日 星期六

小心-----有騙徒

今日一個人行尖沙咀,冇端端有個中年女人掂咗我一下,我回頭望一望

女人話:唔好意思!想阻你一陣問少少野 ?
(我即刻覺得佢未必係好人,但又諗可能佢只係問路)

我話: 問咩呢?

女人話:我見你著得件褸幾靚,唔知你著咩碼衫呢?

跟住我即刻黑面望咗佢一下

,然後冇講野,擺一擺手,就掉轉頭走了

同樣事件亦發生過在銅鑼灣 (不過那次我很無聊的說我自己著加加大碼,然後即閃

)

呢D事係E-MAIL度睇唔少,聽聞如果你話著中碼或細碼.
佢就又會話自己開時裝公司或模特兒公司
繼續話你好靚呀,好有潛質呀!  (等你係度發下明星夢

)
等你中招,欺騙金錢

亦有另一個係話個女人同你講完野之後,你會暈陀陀.要一陣先清醒
如果你傾耐D,係佢面前暈咗,你可能就"榨"都冇了

我係肥妹仔一個,總不會認為我著細碼衫吧!!
不過如果我瘦D,唔知會否中招呢??

各位美人

,行經旺區的時候,小心D.
如果有人問你著咩碼衫,我想你申隻中指出來答佢就行了

 


10 則留言:

  1. 我8年前就有呢個紅歷了. 咪上當囉..呵呵..之後佢又叫我去美容院,又sell course 又學呢樣學個樣.. 不過之後都無理佢.咁多年都仲有人用呢招??當d 人傻架咩.... 好彩,我做model唔係咁樣入行者..哈哈..

    回覆刪除
  2. 我以前都試過遇到呢d嘢, 我會同佢講唔得閑...e+有迷暈黨, 正係連呢句都慳番!!

    回覆刪除
  3. 千奇要忍住度氣, 就吸吾到d吾好野

    回覆刪除
  4. Christina 小魚仔2007年1月6日 晚上11:44

    我個 Friend 都試過這個情形。

    回覆刪除
  5. 我幾年前都試過係銅鑼有咁既遭遇 果時唔識野同個女人講左幾句 佢猛咁叫我去試衫 不過我都冇理佢 之後都試過一兩次 一遇到呢種人我就會黑佢面

    回覆刪除
  6. 我係銅鑼灣試過好多次喇, 我依家已經係一句都唔答就掉頭走..

    回覆刪除
  7. 各位美人:有個朋友睇咗我篇blog後話她的朋友之前在尖沙咀返工,試過幾次,都係同一個 女人問.真係勁白痴.如果俾我實報警拉咗佢

    回覆刪除
  8. 8年前 .... wow....   how come no one ask me la ?????? why???

    回覆刪除
  9. 我都遇到2次....我都係黑面....走人啦

    回覆刪除