2007年1月16日 星期二

日式芝士餅

這個看似很平凡的蛋糕,是很多人都說容易整的日式芝士餅
但我學了蛋糕兩年,這個日式芝士餅還是第一次整呢!!
這個蛋糕是為了給一月份生日的LIBRARIAN.但焗完之後,發覺真係超單調
唔知佢地會否介意呢!!
不過,我已經冇時間再整第二個了.所以.....算罷LA
我們平時多數都在LUNCH TIME提早5至10分鐘關館來開生日會
但唔知點解今天好像很多人來借書,而且又有人不願走
而我還要走咗去鬧人.
很忙呢!!忙得連生日快樂也忘記了對他們說.
而且蛋糕也只是叫了其中一位生日的同學替我切完分給其他同學
左攪右攪,已經差不多要打鐘上課了,他們只能拿著蛋糕邊走邊吃
真的很對不起今個月生日的同學呢!!
一點生日會的氣氛也沒有,吃蛋糕也得趕頭趕命的.再加上蛋糕又這麼平凡
(雖然他們也說好味道)
唉......

7 則留言:

  1. 就算幾平凡既蛋糕, 我相信食過你整既生日蛋糕既同學感受到你既誠意既!    

    回覆刪除
  2. 唔緊要啦, 生日既同學仔一定可以接受到你的心意....

    回覆刪除
  3. 心意姐, 你生日既同學明白既! haha!

    回覆刪除
  4. 係啊~ 其實豆豆呢個名係我細妹改既....... 哈哈.........

    回覆刪除
  5. 見到都知好食=口= 心意+好味~夠哂啦~

    回覆刪除
  6. 呢款蛋糕我整過5次la...但係無次滿意...

    回覆刪除
  7. 好味道就得喇!! 做蛋糕做整要係用心整!!

    回覆刪除