2007年1月13日 星期六

屎怪啤梨

之前都話過啤梨係一隻污糟貓,鍾意玩屎.成日當d屎係波咁踢
昨天放工回家,正想放底手袋在飯枱椅之際,居然見到有一粒屎係張椅度
攪錯呀!究竟係點樣整上黎ga.成張椅咁高,唔通用口"担"

唉!!真係諗唔明呀!!
不過今日卻被我見到一樣野.起碼知道點解成日都有屎係貓廁所的出面
我同榮榮見到啤梨行入貓廁所,準備找好位置.但她的patpat極接近盤邊.初初仲以為佢搵緊個位
點知就見到一粒粒跌咗係地下la.
當然,佢都已經辦大事中,我地唯有等佢辦完先清理啦!
而榮榮還很勞氣地說原來啤梨特登痾在出面,而不是撥出來玩
但我發現我們應該是誤會了.因為啤梨開完大大之後,還在撥沙.不過佢好快就想出黎(平時撥好耐ga)
就係佢出來的時候,見到地面有屎,個樣好似好奇怪咁.定咗一下(點解出面會有臭臭ge???)
然後在地面也做出撥沙的動作 (但當然冇沙la)
所以啤梨今次不是特登的,而是度錯位.patpat太大.突出了盤邊,所以痾咗出黎
但玩屎呢家野倒是千真萬確的



碧碧: 啤梨,去完廁所係要洗手手,但請問你洗咗patpat未呀? 唔係唔准上梳化呀!


啤梨: 係喎!唔記得咗tim.唔怪得臭臭地咁la.
碧碧: 咁仲唔快d落地,等陣梳化度有......你就死
啤梨: 係係係!!!即刻落.即刻洗.冷靜D,冷靜D


10 則留言:

  1. 要換個大盤先得喎!

    回覆刪除
  2. Stweetcat : 佢個盤都已經幾大ga la.都唔知佢今日做咩?傻咗咁

    回覆刪除
  3. 呵呵~ 啤梨傻下傻下咁...

    回覆刪除
  4. ya you need a bigger restroom for her la pik man!!

    回覆刪除
  5. 咁你要教教佢了! 要話吓佢, 咁樣唔得ka!

    回覆刪除
  6. 我隻貓有時都會咁,不過我知道牠不是玩的,可能尿盤最入有屎或尿,所以牠不敢踏入而屙在邊邊。

    回覆刪除
  7. 換個大砂盆好D

    回覆刪除
  8. 我相信唔會係啤梨用口擔, 貓貓咁乾淨, 佢地點會咁. 可能係痴住個pat pat, 佢地一跳上沙發時跟住個pat pat上埋嚟, 我多多同寶寶就試過呢啲情況. 不過貝貝同啤梨係短毛媽, 應該唔易痴住先係架. 今次真係貓版X-file.

    回覆刪除
  9. 哈~~~~~~
    啤梨好似打翻筋斗咁......
     

    回覆刪除