2007年1月16日 星期二

好消息!---尋回麥嘜啦!!




於兩星期前,麥嘜不見了
我姨丈說牠自己走.不見了
我表弟妹說一定是我姨丈扔的
雖然到現在,我都不知道誰是誰非,但兩個都很有可能
不知情者,可睇番
麥嘜...Sorry
昨晚我的表妹半夜回家.入了大閘(她住唐樓),突然聽到貓叫聲.佢覺得把聲好似麥嘜
所以就即時出番去周圍睇下,點知居然就見到麥嘜坐了係人地鋪頭的雜物上面
係度喵喵叫,像在叫她.
之後就抱番佢番屋企啦!!
我表妹說雖然麥嘜瘦了點,但不算太污糟喎!!個身都唔臭
我聽到後也好高興啊!
雖然我也感到好奇怪.一隻長毛家貓,在外流浪了兩個星期,沒什麼傷痕.而且還算是自己回家,
究竟佢呢兩個禮拜去咗邊呢?係咪都有人收留過佢?
不過怎樣也好,失而復得,我希望我的表弟妹會更用心照顧佢
而且也要解決他周圍痾尿的問題,否則很可能事件會重演呢!


8 則留言:

  1. 恭喜哂~搵番就好了~

    回覆刪除
  2. 搵番就好啦, 叫佢地好好珍惜啦.

    回覆刪除
  3. 好彩麥嘜醒目, 識得自己返來咋, 如果唔係都唔知點算...我諗貓貓哩兩個禮拜應該歷盡滄桑....

    回覆刪除
  4. 好野! 失而復得要珍惜ar! 你要多d同你表妹聯絡, 唔好再次令麥嘜流落街頭ar!

    回覆刪除
  5. 搵返麥嘜,我都好開心ar!! 以前我嘜豬都試過發神經, 成日响大門口痾尿, 結果俾我屋企個老匹夫狠狠打咗一獲金(睇見都心痛), 好彩以後佢都唔敢再亂痾尿!!

    回覆刪除
  6. 好開心知道呢個消息呀....佢好可愛.....我之前好驚佢"4"左......而家就太好啦

    回覆刪除
  7. 找回便好了,叫你姨丈一家人以後好好對他呀!!

    回覆刪除
  8. 恭喜哂呀,搵番隻貓貓

    回覆刪除