2007年1月2日 星期二

麥嘜...Sorry

今天回家食飯,聽到一件好嬲同好心痛的事.

就是我的姨丈把他的貓扔了出街.現在不知去向
原因是因為他和我的阿姨離婚了.沒有人打理牠.所以將佢俾咗人(我表妹的同學)
後來唔知點解隻貓貓成日周圍痾尿,個同學的爸爸又反對,又再俾番我姨丈
但麥嘜仍是周圍痾尿.可能就係這個原因,他把他扔了出去
(可能牠不喜歡俾人當球一樣而鬧情緒又或者是牠還未做絕育手術,以致周圍痾尿)
牠由bb開始一直都是一隻家貓,你認為牠能在外生存嗎?(現在牠應該4歲左右)
離婚是你們的事,關牠什麼事,牠冇權選擇啊!!
你們的兒女懂得照顧自己,但牠卻不懂啊!
是你們用錢買牠回來的,不是應該給予一輩子的幸福嗎?
很痛心,雖然不是我自己的貓貓,但我也曾和牠玩過.
如果他們叫我幫他找主人,我一定會盡力的,互聯網、相熟朋友......等
但我冇......
我應該在知道佢地想唔要你時,便出手幫你,是我太鈍.令你流落街頭
Sorry...
希望你會找到個更愛鍚你的主人

其實我覺得佢地唔識尊重動物
我初初執啤梨番黎.佢地成日話佢醜樣.又話我用咁多錢係佢身上做咩?又叫我扔咗佢

我話你地知: 我啤梨不知幾靚女!!
仲係我同榮榮懷中,超幸福呀!!!

11 則留言:

  1. 新年快樂!有無去師傅到上堂呀?

    回覆刪除
  2. 有d人總係唔尊重動物, 只係當係玩具. 有事就黎come come, 冇事就叫佢走開.  

    回覆刪除
  3. sign...有無搞錯ka! 你姨丈扔了出where街ar! 等我們一起出找番貓貓出來啦! 唔係佢where有野食? 有地方住同埋會比其他貓蝦ka! sign..........點解會咁ka!

    回覆刪除
  4. 我見到咁樣case真係好傷心!!! 寵物係有生命, 係屋企一份子!!點可以咁不負責!? 呢隻貓貓唔係普通花貓, 我諗應該會有路人睇中佢,帶佢返home, 希望佢搵到好人家!!

    回覆刪除
  5. 有消息嗎 ? 我最唔喜歡人唔尊重生命, 佢咁可愛, 好慘呀 ! 祝你快 d 找回佢. 所以我一向都講, 要養動物, 一定要想清楚, 不可因一時歡喜的.

    回覆刪除
  6. 同貓不同命.........POOR THING.......

    回覆刪除
  7. 好過份...養噤耐都有感情架啦.. 我o向hk隻貓近lee一年都會周圍痾尿(佢家下8歲啦..)但係我地一家人都冇諗過話唔要佢.. 只係會諗辨法幫佢....

    回覆刪除
  8. no ar! 我呢次整返件餅o既意思只係食件餅咋...病貓...重邊樹有力整餅吖...

    回覆刪除
  9. 你姨丈實在太過份喇,希望麥嘜咁可愛,已經有人收養左佢啦, 而家仲係冬天添...唉

    回覆刪除
  10. 咁都得呀? 最憎D人當動物係玩具, 無責任感!!!! 希望貓貓搵到個幸福o既家啦!

    回覆刪除
  11. Sorry, 我要講一句: 你姨丈痴線架?

    隻貓咁靚, 一齊生活咁耐, 就因為人離婚, 自己背信棄義, 就連貓貓都唔要. 小朋友養係屋企咁耐, 根本無生存能力, 扔出街等於殺死佢. 唔好比我見到你姨丈, 我驚我會動殺機>.

    回覆刪除