2007年1月9日 星期二

亂取報紙

今天發生的事,有激氣.有傷心

相信每間學校都會替學生訂報紙,而我亦負責呢項工作
每朝早校工叔叔會替我把報紙夾好,然後放在枱面,也有一張表格,列明每班每天要取那份報紙
同學自行取報紙後,需要在表格上簽名

事情就發生在這裡,就係因為佢地可以自行取閱,往往有些沒有訂閱又勁自私的同學便亂取
可能看後周圍放,求其夾番放係原位或拎走(這裡說的,多是中五六七的學生,因為他們有空堂)
大家想不到吧! 我覺得越大個的反而越衰
(自己想一想,如果你們俾了錢,你也希望要一份完整和新的報紙吧)


今天第一個小息,有同學要取英文報紙,我告訴他在枱面,但他說沒有
我一望,發現真係成叠冇咗,但第一二堂時明明見到有喎! (係廿幾三十份咁大叠)

但我已經追究唔到....同學說他們付了錢卻常取不到報紙,覺得很不值.
這我也明白,但講緊係百幾二百份報紙喎! 我也不知道可以放在那裡不讓人亂取
我唯有告訴他我會盡想方法

校工叔叔也說我應睇住D報紙不應該讓他們亂取,因為他們有些沒有訂
但我不知道他們誰有訂誰沒有訂!(全校千多個學生,我會認得哂嗎!)
而且我也有自己的工作在身,我不是回來開報攤的

又要睇住佢地有冇偷書,有冇拎野食入來,仲有其他違規事項....我可不是有十隻眼睛的,
定係要開個夾萬俾佢地???
其實如果佢地懂得自律,根本就不會發生呢D問題


(講得衰D,個個都好似賊咁)

而今天不知為何,平時頗硬"淨"的我
,今天好像很委屈的,哭了出來 (真的是我不對嗎?)
不過,很快便收了聲.決定執清在自己位置旁邊的柜及腳下的東西(雖然這裡裝著的都是方便我用的)
但沒法子.另願自己不太方便.也不要讓人認為我錯
然後把所有報紙搬入柜位,以後他們取報紙也得靠我取
(雖然在繁忙時間我會更分身不暇)

lunch time的時候,打了電話給榮榮,想告訴他報紙的事.其實只係想他哄下我
卻想不到我還未說完整件事
他便說: 那你就應該放好佢啦!!這是你負責的ma
我說: 吓! 講緊係幾百份報紙喎! (你估係鑽石介指咩!)
他便 : 唉......
接著,我的淚水便湧出來了.忍不住.收了他線

今天已經俾人話咗幾次了,點解連你都話我.....


整天的情緒都好像不在狀態,雖然在學生面前強忍沒有留淚,但原來他們也是感受得到的

謝謝各位圖書館管理員對我的關心
,我睡醒便沒事
不用怕我會鬧你們啦! haha

很長的一篇blog,希望你們不要在看到中途便睡著了


 


 


14 則留言:

  1. 唉~~~~而家時下年青人就是這樣 都唔激氣得咁多..... 算吧!!! 原諒他們無知

    回覆刪除
  2. 唉! 你d工作量又真係幾大wor! 連報紙都要理, 個校工有時間話你, 不如叫佢看住d報紙啦! 最衰都係d唔守紀律既學生, 咁同偷野有乜分別wor! 激怒ar!

    回覆刪除
  3. 算啦.......有冇試過貼張告示出來嚇下學生呀??

    回覆刪除
  4. 我冇訓著喎... 其實榮榮未必知道你既感受, 可能未試過啦. 唔好嬲佢啦~~~    

    回覆刪除
  5. 其實人o既自律性真係好低, 我細個以為大人會好自律, 好會管束自己, 原來 睇您呢個case, 真係唯有收埋d報紙...不過我記得我細個過陣唔係咁ka...係一早班住任會分發報紙俾d訂咗o既同學...不過我讀間band5學校, 好少同學會訂報紙...  

    回覆刪除
  6. 唔好唔開心啦~ 我明白你覺得好委屈, 但激氣都無用啦! 怪都怪依家好多細路都係咁樣... 真係唯人自己麻煩D好過俾人賴你啦!

    回覆刪除
  7. 卡文: 真的很難原諒呢!!你知道他們都是高年級的學生啊! JurassicTim : 工作量都ok 啦!因為我間學校超多活動,有些不是圖書館的工作,也要做啊! pearl : 貼告士是冇用的,因為他們全都發雞盲! 鬼爆仔 : 經過今次,我想學校的事還是少和他說好了 Stweetcat : 我學校都係以前的band 5,只是迫了中一至中四同學訂報紙罷了 貓豬腦兔 : 都唔明而家d細路,完全諗唔到佢地係度做咩!係家長還是學校的責任?

    回覆刪除
  8. 咁又唔好唔講佢知. 都要俾佢知道下你唔開心先得既. bobo有時都會打俾我話佢係公司唔開心.  但我最多 講好聽d既說話"乙水" 佢開心就算. 因為根本幫唔到佢d乜野.

    回覆刪除
  9. hahaha...要迫訂報紙...份報紙返到home可能都只係墊煲底

    回覆刪除
  10. 我認為佢地非常自私,拎走就算啦,仲要整亂哂。
    無公德心之餘,仲無自律性。

    回覆刪除
  11. 乖~唔好唔開心~lee d 真係靠佢地自律~報紙都偷...= =真係好鬼自私.. 我黎左美國睇戲都係啦..買一張飛入去...佢o向門口cut飛的~入左去佢就唔理你了~你可以行哂噤多間房睇哂d戲架~但係我同我d frd都冇~因為我地只係比錢買左睇一場戲~so~完全係自律既問題~!

    回覆刪除
  12. 我以前f1-f5都有訂報紙的.而我亦係全班唯一一個訂報紙既人.我地學校係起小息時,班長負責去校務處o醫療室攞的.都無話俾人攞左呢個問題既.班長都無乜野做既,做埋呢樣都應付得到啦! 我都做過班長.hehe

    回覆刪除
  13. 裝個眼仔, 望實班死仔

    回覆刪除
  14. 我屋內亦常有這情形,看得多了.願 "主" 願諒他‧阿門 

    回覆刪除