2007年1月13日 星期六

拆散鴛鴦

11/1號那天去了師傅度學整呢個鴛鴦炒飯+肉絲炒麵
不過成堂都只係得我同阿yen咋.好似兩個人走去包堂咁.(唔通其他人唔鍾意食??)
因為得兩個人,所以好快就攪點,7:00開始,8:30就下堂了
我原本已經帶咗兩個盒去,諗住一樣一盒.但師傅話唔好喎!
因為兩樣食物都有汁,我拎到返屋企d飯同麵就會淋哂,所以買多了兩個細盒.而麵就用鍚紙包住
(屋企已經好多盒啦!!!)
俾師傅煮的大家睇睇
鴛鴦炒飯

肉絲炒麵


而我煮的,因為要拎回家ma,所以就一盒盒咁.影相冇咁靚law
但味道都ok ga.尤其鍾意食個炒麵.
只要將個麵餅就放入焗爐番熱.等佢脆番.再淋番整熱咗的汁上去就得啦!

而點解個標題係拆散鴛鴦??因為我第二日返工只係拎咗茄汁那邊做lunch咋
留番白色俾榮榮
咁我仲唔係拆散鴛鴦咩!!!



8 則留言:

  1. 我想食鴛鴦炒飯多d, 見到d汁都覺得正呀,點解你唔出埋食譜呀

    回覆刪除
  2. 睇黎好好食=口=~你o向邊殊學架?等我以後學下~整比媽媽爸爸食c_c

    回覆刪除
  3. 鴛鴦炒飯正呀! 依家出街好少食, 因為一個人食唔晒呢...

    回覆刪除
  4. 鴛鴦炒飯好好味ka! hahaha!

    回覆刪除
  5. 2個人可以包堂, 好抵!! 我諗其他人唔會唔鍾意食, 只係唔鍾意整咋~~

    回覆刪除
  6. 又整得幾似樣喎.... 榮榮日後真係好幸福~~~

    回覆刪除
  7. 我想吃鴛鴦飯,因為我未吃過////////

    回覆刪除
  8. pearl : 因為係出邊學ga,所以唔方便出食譜呀
    Tabby : 我係怪師傅度學的,你可以去佢網頁睇下
    Stweetcat: 都唔係話特登兩個人包堂,只係冇其他人報名
    鬼爆仔: 榮榮當然幸福啦.hoho
    夜藍 :就是一半是茄汁,一半是白汁啦

    回覆刪除