2007年1月21日 星期日

miumiu




係八月尾的時候幫個"表妹"係
lisa
度領養咗呢隻4個月大的貓貓miumiu
唔經唔覺,已經過咗5個月la.miumiu肥咗好多.個大肚dum突哂出黎
而且仲做埋絕育手術tim
不過聽"表妹"的媽媽講,miumiu好乖,還會上床陪他們睡,只是有一次試過偷魚食
(煲完湯放係枱面,佢就"担"咗去)
見到miumiu好舒服咁,真係好開心
而且還要多謝好似lisa呢d咁好的貓貓義工,幫咗好多貓貓搵屋企,唔駛佢地係流落街頭
但我"表妹"一家過年要返大陸一星期,而家唔知miumiu可以俾邊個照顧好.
大家有冇咩方法呢?(你地去旅行時,d貓貓又點算ga?)
雖然我都有諗過我幫佢,但我家的啤梨實在太惡.所以都唔知點好.......


8 則留言:

  1. 我去旅行時會叫屋企人幫手早晚餵佢地, 同清潔佢地廁所....如果真係無人可以幫手, 咁我諗唯有寄養喺貓酒店, 不過我會覺得貓貓好慘, 因為困喺個寵度, 佢地會有D唔開心架...

    回覆刪除
  2. 係呀!盡量搵人幫會好D .... 你表妹住邊架?如果唔太遠我都可以幫手

    回覆刪除
  3. 貓貓都要著衫???? 肯著咩

    回覆刪除
  4. 我去旅行o既話會叫朋友幫手上o黎餵佢地o架, 咁就唔駛要佢地離開屋企啦~

    回覆刪除
  5. 我為咗嘜豬, 好耐無去連續2日以上ge旅行la.

    回覆刪除
  6. hello! 誠意邀請 過嚟玩玩吖!! http://hk.myblog.yahoo.com/stweet-cat  

    回覆刪除
  7. 有冇朋友可以上佢屋企幫手餵miumiu同清潔厠所?呢個方法係最好,因貓貓係跟屋,佢響屋企會感覺舒服d。 貓酒店,一來好慘,二來怕有細菌會野病番黎。

    回覆刪除
  8. 好高興你領養左啲貓呢,如果香港多啲人領養動物,唔好下下去買便好了

    回覆刪除