2006年12月31日 星期日

芒果班戟+白兔綿花糖

放完聖誔假.28號再次返工.今天很勤力的在執書(其實都係返兩天工,接著又放假.yeah!!)
今天放工後又去師傅度學整野食,今次學的比較簡單.主要是想學可愛的白兔綿花糖
而且今天還和我的圖書館主任一起去學呢!!(算是我們第一次去街街呢!!)
不過要用鑊的,似乎我不太在行.很熱呢!!要徒手拎起番班戟皮.結果我煎得5塊.而且有一塊是爛的
好彩,我的圖書館主任煎了6塊,給了我一塊.(都說出外靠朋友ma)


還有兔仔綿花糖,眼看很容易.其實真係好難唧得靚.結果我每隻都不太像
或者我始終不是溫柔的女生.粗手粗腳.
下次不再唧小白兔了.我會唧屎屎的模樣,加上朱古力漿.(yeah!! 超正)

同場加映師傅做的狀元合桃酥.真係好似一粒合桃ga
內裡是合桃肉和紅棗.唔會太甜很好吃
我貪得意放了在一個小瓦煲度影相,變咗合桃煲

3 則留言:

  1. wa...個d合桃酥賣相真係好靚ar! 點整ka? 係咪有個模??

    回覆刪除
  2. Christina 小魚仔2006年12月31日 晚上7:36

    我知你去怪師傅到學架。

    回覆刪除
  3. 免仔做得唔錯喎!

    回覆刪除