2006年12月18日 星期一

台式蜂蜜蛋糕



大家去台灣,有冇食過蜂蜜蛋糕呀??
我超鍾意食呀!!由其義美呢個牌子.好彩香港都有得買,不過就貴d law
因為鍾意食,都去咗學整.雖然不可能和義美的味道一模一樣.但都好好味ga
但我己經係係四月時學的了.朋友還送了專焗呢款蛋糕的蛋糕木模給我.
而我自己就買咗支蜂蜜香油(成$45 ga,好貴)
近日係度執材料,發現支香油2月就到期了,就拿拿聲去整,當埋俾圖書館開x'mas party
今次係學完之後咁耐第一次整,初初好驚失敗.但最後成功,好好味.個樣仲好靚仔tim
呢幾日應該會整多次,送俾同事做聖誕禮物

9 則留言:

  1. 蜂蜜蛋糕<----我至愛~去台灣必買...雖然hk都有..不過好貴...唔捨得買 /____\點整架?

    回覆刪除
  2. So Nice! Maybe look like simple but i am sure it needs your experience to make it good! You are Succesful ar!!!

    回覆刪除
  3. 做你個同事就好了,日日有酒有糕食!

    回覆刪除
  4. 睇住成隻雞慢慢焗熟, 好有成功感ka~您都試吓la~ 您個蜂蜜cake好正斗ar! 我反而唔敢整, 因為見d blog友通常都話好難整, 又要特登買一個木模, 所以都係唔諗住.

    回覆刪除
  5. 嘩!好靚仔呀!你真勁!可唔可以分享點整呢?

    回覆刪除
  6. 真係唔錯喎, 有冇切面圖睇?口感似唔似?
    [版主回覆04/29/2008 10:32:00]當時冇影切面圖
    或許找天要再試下

    回覆刪除
  7. e? 你個譜係點架?用香油架?
    [版主回覆04/29/2008 10:32:00]因為出街學的. 食譜不方便la. 但用木模
    有用蜂蜜香油
    口感都算似. 但同義美一模一樣就唔係law

    回覆刪除
  8. 真係整得好好啊,我琴晚都整左,不過未POST,但係就好似吾多成功咁,個底好似有小小吾熟既感覺,不過食落又吾係喎,知吾知解會咁呀??我重想問下你係咪用返焗爐本身個個盤呀???麻煩哂你,吾好意思^^
    [版主回覆05/08/2008 09:06:00]我係用木模的.
    不過我之後整了幾次都失敗咗. 有沉底..... 所以已經好耐冇整過la

    回覆刪除