2006年12月11日 星期一

壽桃型什果忌廉蛋糕

星期日提早和阿麻慶祝生日,全家人都會返去陪她食飯
我記錯了阿麻是一月才生日,初初諗住一月先學呢個蛋糕的.好彩星期日早上Rare cake剛好有班.便立刻報名了
原本是學10:30-1:30的.但居然有人遲到15分鐘-半個小時.而個師傅又好好人咁等埋(而且仲不斷打電話俾佢地)
其實我覺得d人真是太過份吧!有咩理由會遲到半個鐘咁多.要咁多人等.真係唔要得呀!!!
最後11:10分才正式開始,學到2:30分.我就好肚餓啦!!(但第二班也要開始了,唔知個師傅食唔食得切飯呢?)
原來呢間店鋪是可以改學8吋蛋糕的.不過要加60蚊.且要提早通知(其實我個蛋糕得6吋,我又咁多親戚,都唔夠食ga.初初諗住算了.點知又有人臨時冇黎,多咗一份材料.佢話加多100蚊可俾埋我)
都好呀!!反正我都唔夠,但自已就要快手d.因為人地做一個蛋糕的時間,我要做兩個呢!!
最後都成功了,不過一個靚d.一個就係patpat位度裂咗.唔靚呀!!


個面係冰皮黎ga,個個都話好味.唔會好似糖糕咁.甜到死,根本食唔到

4 則留言:

  1. 好靚呀!!!! 真係乖孫!! 我無整蛋糕俾亞嫲呀! 不過有俾cash 佢買野食.因為我都係太多人了, 表弟買左2個蛋糕,同埋我會俾埋亞爺的..每次都係預兩份.公平d麻..

    回覆刪除
  2. 有你呢個咁叻叻既乖孫, 你嫲嫲既生日會一定好開心啦!

    回覆刪除
  3. 好靚呀!!!! 好似只真桃啊^^

    回覆刪除
  4. 好靚啊~
     
    你嫲嫲應該感到自豪!
    因為有個好乖孫兼very  good 廚藝高手!
     

    回覆刪除