2006年12月18日 星期一

蜜桃白朱古力爛袋蛋糕

原本呢個蛋糕應該叫做鮮果白朱古力布袋蛋糕嘅
但因為冇鮮果,屋企只得蜜桃.加上我個朱古力皮搓咗好耐都係搓唔到,最終圍上去變成爛袋一個
就變成現在這個蜜桃白朱古力"爛"袋蛋糕了
其實那天很不舒服.一路整一路怕d鼻水滴落去(係咪好核突,但放心,應該冇嘅.....應該....
)
個蛋糕唔難,但個皮真係好麻煩.再加上唔舒服冇心機,搓了兩次都唔夠圍住個蛋糕.最終仲係邊位度爛鬼咗
諗住求其鋪上去就算,但我個fd carmen就好有心機咁幫我裝飾.話加番d紋下去,應該唔覺
仲幫我寫咗merry x'mas tim
不過,呢個蛋糕係給圖書館 x'mas party時候食的.但時間關係放了兩天.希望佢地都鍾意
從上面望下去,都ok嘅

側邊呢??就.....
      爛嘅地方已經唔敢影出黎獻世


6 則留言:

  1. 好靚丫~見到都流哂口水=口=...

    回覆刪除
  2. 我已經覺得好靚了!

    回覆刪除
  3. Even you said that this is not perfect, but this a 100 point cake for me.... looks great and i think taste too!! :D  good job

    回覆刪除
  4. 已經好靚喇 , 我未做過這種蛋糕的, 個皮好似未焗嘅麵粉皮呀, 係咩黎架

    回覆刪除
  5. hi! 好靚呀! 唔知味道如何...

    回覆刪除