2006年12月21日 星期四

溫馨

咩係係溫馨.佢係我同同一段時間食飯的同事嘅仔仔黎ga------佢係一塊洗碗布
係咪好無聊....? 係ga.但我地想洗碗洗乾淨d.
佢只係我地幾個專用.每次用完都會放番係自己個位度,唔會俾人亂用佢ga
但可惜,佢已經服待咗我地半年有多la.已經很有老態.由原本乾乾淨淨.毛孔細密.變成.....
就好像人一樣.老咗---→皮膚鬆弛,毛孔粗大,還發出一陣體味
所以都係時候安息la


雖然換了第二條溫馨.但我們對你的愛還是一樣呢!!
等我列舉下溫馨的媽媽有邊個先
有ca 媽.meme.emily.alice同我
下年度有繼母---carmen.pat.同車厘
(俾同事話la---咁唔好叫繼母,叫做新媽媽la)

4 則留言:

  1. 哈哈, 無聊得嚟又幾好笑喎...

    回覆刪除
  2. 咁到俾您諗到!您真係有創意!

    回覆刪除
  3. 你講得好難聽呀,咩繼母呀.......>_<

    回覆刪除
  4. haha! 你地真係cute架! haha!

    回覆刪除