2006年12月21日 星期四

資料遺失

今年圖書館真係多災多難

繼上次差點冇哂全部圖書資料.
(雖然最後救得番,但那兩天真係好驚,仲諗住如果冇哂d資料的話,真係會辭職呀!我就係咁冇義氣....)

事隔只係個多月,又有問題la

一開始,就首先係我圖書館主任部機壞咗,需要維修.跟住個it同事居然話要copy我部機過去,我就話個library system係裝係server喎!關我部機咩事呢? 但個it同事就好堅持話一樣.咁咪由佢 law

但問題就出現了,因為原本set 好係我部機做關機程序(個library system),但由於copy咗我部機
所以我地兩個部電腦就好似twins咁.變成兩部機都有關機程序.

所以20號熄機時有問題.我都覺得奇怪.但後來重新開機再整多次,又好似ok喎!!咁我就放工冇理佢

點知21號番工時,就發現點解個學生明明借咗本書,又話佢冇借到
通知佢有預借書,個電腦又話冇
還咗的又話冇還.究竟發生咩事呢???(即係那天的資料完全冇哂,d書借咗俾邊個完全唔知,冇得追)

即刻就打俾it同事,但我發現佢地跟本幫不到我.仲好似扮冇野咁,冇端端又走去整番我圖書館主任部機.
還要好似好勁咁.(但其實部機已經壞咗一段時間,佢都冇理)
最後要我問,咁昨天的資料係咪搵唔番,佢仲要係度多多解釋.你只要答我有定冇就可以了
其他廢話我唔想聽

真係超憎佢地呀!!一個又慢,一個又懶.兩個都冇料到,又係度扮勁.大部份同事都唔鍾意佢地

好嬲呀!!!真係.咒了一整天都唔夠
平時都只係會話下d學生,今次連同事都話埋.但真係忍唔住呀!

咀咒: 你地呀!!食屎啦!!送個鎚俾你扑番扁自已個腫瘤呀!!
下地獄呀!!!!受幅射感染tim呀!!
啊))))))))))))))(大叫)

 


3 則留言:

  1. 究竟佢識唔識圖書館系統運作呢? 如果放左係server到, 圖書館d機有事都唔會影響. 因為所有data放左落server到. 而且IT維修, 一定要SERVER行先, CLIENT永遠去到最後先做. 佢講咩廢話呀? 叫圖書館主任出面嘈鄧SIR啦. 由鄧SIR處理! 其實圖書館系統十分簡單. 唔明點解搞到咁.

    回覆刪除
  2. d人真係不知所謂, 最唔like d 人扮勁 ( 係扮炸, 你估你真係勁咩)

    回覆刪除
  3. 佢有冇搞錯啊,咁都得~
    打佢小人啦~

    回覆刪除