2006年12月7日 星期四

減肥日---day 12---失敗

因為昨晚太夜返到屋企,同埋原來只係得番一塊煙肉,所以冇整到任何野食.諗住買大家樂做早餐)

但就係因為諗住冇野拎,就連西柚都唔記得拎

我七點幾番工,惠康又未開.之前去過街市又冇.又冇得買鮮榨西柚汁....

早餐:
大家樂都有煙肉蛋,所以冇問題...只欠西柚

lunch:
其實都諗咗好耐食咩.但諗極都諗唔到,我學校樓下得好少食店
最後我放棄了,就當今天完結吧!!
買了想食很久的白粥和炒麵

晚餐我都冇食飯.食了西蘭花炒雞柳和番茄湯.
但我會戒零食,戒糖果和戒飲品的

不過蛋糕就.....自己整的就試少少味la..街俾錢買的就唔會了

最後還是忍不到口...最後一天都捱不過.....

應該今個月尾或一月頭先再開始過了


4 則留言:

  1. 見你連續12日既減肥計劃, 見到你都好努力, 雖然離你心目中仲有佢離, 不過唔緊要既! 一月份再接再厲啦! 我支持你ka! haha!

    回覆刪除
  2. 我支持你,努力

    回覆刪除
  3. 碧碧:唉,我「撩」開左個頭,但反而最快失敗o個個係我自己!醜呀 ~

    回覆刪除
  4. 肥的虎紋貓Mocha2006年12月13日 凌晨4:48

    減肥唔易呀,努力呀!

    回覆刪除