2006年12月7日 星期四

聖誕樹頭蛋糕

6/12號去咗怪師傅度學呢一款蛋糕.其實上年都有點想學ga.但最後都去咗學另一款
所以今年聖誕節,一定要學番先
d雪人,花圈,樹葉和mushroom都食得ga,係糖糕黎.(不過好甜的)
不過個有樹葉在頭頂的雪人和花圈不是我整的,係阿柑整俾我ga.好靚呀
(我自已整呢d手工野就真係冇咩天份)
如果冇咗呢d公仔個蛋糕真係失色不少
同埋miss都俾咗成差不多25分鐘俾我地搓公仔(其實係我地係度話俾多陣啦),所以攪到成10點先下課呢!
但味道實在是甜了點,不是我想像中的味道.
但呢個蛋糕送俾人,真係冇得頂呀!

還有師傅造給我的小豬和燕子 (很中式的樣子,始終是中式點心師傅呢!)
中西合壁


4 則留言:

  1. 好靚呀!! 我好鐘意個隻藍色呀! (草菇上面, 同埋你整既雪人粒鈕) 隻豬仔真係似豬八戒個d 咁中式, 下次叫師傅整條龍一定好靚..孔雀個d 都應該難唔到佢.哈哈!

    回覆刪除
  2. 原來係小豬和燕子, 我只係認到個隻係豬,綠色個個唔知係乜 =_=    

    回覆刪除
  3. hi!!碧碧~我第一次嚟參歡您個blog, 我好怕肥, 但係又好鍾意真嘢食, 好矛盾~ 我都養咗隻cat叫嘜豬, 好cute ka!  得閑交流吓煮嘢食心得ar!

    回覆刪除
  4. 雪人仔好得意呀!

    回覆刪除