2006年12月30日 星期六

x'mas party

好耐都冇寫blog啦!!原因好多呢!!
放聖誕假啦!!網絡大塞車啦!!自己部電腦壞壞地啦!!仲有自己懶啦!!
不過網絡最不聽話的兩天其實我出了街.冇用電腦,所以對我影響不太大呢!
而家先post番同朋友仔係23/12開的一個小型x'mas party先
那天我特地請了假(星期六冇咩做),係屋企執屋,費事朋友仔話我屋企污糟糟.而且還要準備食物.唔請假真係唔得呀!!
平時都係會整普通的沙律,今年諗住試下新野,整了個泰式柚子沙律.酸酸甜甜的.很"醒"胃
不過就辛苦了我的朋友幫我係度搣柚子和蝦.真係搣咗好耐ga

還有可樂雞翼和蜜汁橙燒骨.不過唔知點解d可樂雞翼冇可樂味,只有豉油味(已經下了罐多可樂)

而個蜜汁橙燒骨.因為遲出爐.所以唔記得咗影相.而且可能淋d汁上去的時候.不是淋得太勻.所以每舊的味道都有點不同.有些較咸,有些甜,有些有橙味.所以改了名做神奇排骨呢!
因為我地只係得六個人,所以唔算整得多野食
最後黎個很簡單的粟米肉醬通粉.是我的朋友ka yee煮的

不過我另一位朋友jess係公司拎了一個英式的x'mas pudding俾我地試下(是她的客寄給她的)
很可惜,英國的甜品應該唔係好啱我地口味.甜到爆.而且樣子也不吸引.好似有點發"毛"咁
我地每人只是吃了很細口.都頂不住.最後很浪費地扔了

當然還有交換禮物啦!我抽到的是一對豬仔杯.雖然又係杯.但我鍾意豬仔喎!
而我買的大根bb拖鞋就給ka yee抽中了

其實我們玩完之後,我還準備了朱古力火鍋給她們做甜品.很可惜.她們太貪吃.係我未點蠟燭前,佢地已經食咗三分一.(更加莫說影相).差不多食完時,d朱古力先開始熱.真係激死.

3 則留言:

  1. 路過 。。八卦! 性別歧視麼?! 窩窩美食,怎麼男生竟給謝絕啊? 新年快樂!! 願午夜過後,你們拍的紀念照,會是陰陽襯配 。。十二成六對 。。不再是單性聚會 。。

    回覆刪除
  2. Christina 小魚仔2006年12月31日 晚上7:35

    HAPPY  NEW  YEAR  !!  新  年  快  樂  !! CHRISTINA  小  魚

    回覆刪除