2006年12月3日 星期日

紐約芝士蛋糕

點解我會係減肥期間走咗去整蛋糕呢! (咁樣引誘自己??)
只係因為學校一位同事生日啦!我不嬲都係負責供應生日蛋糕ga ma.(但我係絕不會食的,忍口忍口)
其實個同事係2/12 生日,但那天是星期六,我又放假喎.之前一天又冇心機整.所以就星期一先補番
希望ca 媽唔介意la.生日快樂呢!!!
不過個蛋糕並沒有在中間凹下去.是平的.(不知何解)
同埋盒酸忌廉只係用咗少少,又唔知仲有咩用途.好浪費(有冇人可以幫我諗下?)
因為淋咗酸忌廉之後要再入爐5分鐘,攪到燶咗少少,不過好彩都係金黃色
另外因為自已減肥冇得食,唔該各位同事食完話我聽好唔好味呀??
紐約芝士蛋糕

4 則留言:

  1. 個樣好似好好味咁wor.. ps: 其實蟹係好好食0架!

    回覆刪除
  2. 嘩! 整完無得食, 真係一個好大既考驗wor!

    回覆刪除
  3. 好靚呀..  仲有幾日之麻... 唔難過既.. 你仲早我兩日完成...呵呵

    回覆刪除
  4. 酸忌廉可以整焗薯^^ 我上個月都整左3個呢~不過都係剩左半盒sour cream...掉左...

    回覆刪除