2006年12月20日 星期三

合照

我的兩隻貓貓的合照其實不算太多
因為啤梨細個時.豆豆唔鍾意佢,行近d都唔得.
到後來搬出來住,帶走了啤梨.(豆豆留咗係媽咪度,所以佢地分開咗一段時間)
之後再接番豆豆時.啤梨又覺得豆豆入侵.又唔鍾意.加上豆豆的自閉性格,成日喱埋係柜底.
所以好少見到佢地係一齊,你話點影合照呢!!
現在當然好多了,可能啤梨太活潑.感動了自閉的豆豆.
而家成日都可以見到豆豆係廳度訓覺(我話俾媽咪聽時.佢都話: 吓!!咁大胆)但有外人來時是例外的
現在就可以輕鬆的影到佢地一齊了.大家睇下

但啤梨細個時,其實都算有一張合照嘅.你地見到豆豆嗎?
算唔算係呢

3 則留言:

  1. 啤梨同豆豆都好靚喎... , 我上月剛養第二隻貓貓時, 大果隻都嬲到震呀, 好彩佢地而家friend左啫

    回覆刪除
  2. hi~碧碧, 我之前做矯視, e+返嚟玩la! 您都試吓整日本芝士cake ar!雖然個樣唔係好靚, 不過味道ok ka!所以我努力整多d, 希望整好d!

    回覆刪除
  3. 豆豆第二張點算同啤利合照ar! hahaha! 佢地愈大愈有感情, 到時任你影, 影都影到手軟tim, 放心wor! hahaha! 祝你同你屋企人同埋啤梨同豆豆聖誕節快樂! haha!

    回覆刪除